7 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb geen ervaringen met jou situatie maar ik heb toen mijn zoontje(nu 4) geboren werd een radio gekocht en op de slaapkamer neer gezet met verhaaltjes cd's op repeat sinds dien slaapthij eigelijk overal doorheen van oud en nieuw tot zn zusje die snachta thuis geboren werd en hard moest huilen. En nog wil zn zusje wel eens huilen als we niet snel genoeg zijn met de fles om 6 uur smorgens en hij slaapt overal doorheen. Mischien is dat een ideetje? Heel veel succes!!

3 maanden geleden

Ohhh wat goed dat dat zo werkt. Vanaf welke leeftijd had je dat op z’n kamer gezet? Echt direct vanaf de geboorte? De grap is dat m’n dochter prima door Oud & Nieuw, klussen in huis en het huilen van de baby op andere verdiepingen doorslaapt, maar op hun eigen kamers dus niet. Zit ook maar 1 gibo wandje tussen dus erg zacht is het dan ook niet.

3 maanden geleden

Volg even want zit met hetzelfde probleem 😅

3 maanden geleden

Reactie op saffiee

Ohhh wat goed dat dat zo werkt. Vanaf welke leeftijd had je dat op z’n kame ...
Mijn zoon was denk ik een paar maanden toen ik daar mee begon maar ik denk dat je daar met elke leeftijd wel mee kan beginnen in het begin zal er wat aandachtig geluisterd worden dat gebeurt hier ook bij een nieuwe cd maar daar wennen ze super snel aan

3 maanden geleden

Ik heb in die gehele periode de baby bij mij op de kamer gehouden in haar ledikantje. Het stond aan het voeten einde (beetje onhandige plek maar de slaapkamer was toen niet echt geschikt voor nog een ledikant) als ze wakker werd was ik er snel bij en mijn dochter van toen 3,5 werd niet wakker. Ik vond dit toen al met al voor mijn eigen rust beter werken.

3 maanden geleden

Hier slaapt de peuter met withe noise op de kamer, werkt echt super. Hoort minder van de omgevings geluiden en word niet wakker als de baby huilt. Tegen de ochtend soms wel maar in de avond en begin van de nacht slaapt ze lekker door als de baby huilt

3 maanden geleden

Hier slaapt de baby begin van de avond nog in de box.. krijgt z'n laatste fles als wij naar boven gaan.. hier ook savonds altijd een huil moment dus zo wordt de peuter niet wakker