8 Reacties
2 maanden geleden
Ons zoontje is 13 weken en rolt al helemaal zelfstandig om. Rolt ook om in bed. Maar z’n nekje is zo sterk dat hij zichzelf kan corrigeren als hij verkeerd met z’n neusje komt te liggen.
2 maanden geleden
Ze moeten het zelf leren natuurlijk, maar als hij zo boos wordt is het ook zielig. Ik herken het van mijn oudste, die begon hier met 4 maanden mee en blonk er niet meteen in uit zeg maar😂 Ze kon dan zo boos worden als het niet lukte dus ik hielp wel een beetje. Ik liet haar wel zelf de beweging maken, maar ik hield haar dan bijvoorbeeld tegen zodat ze niet helemaal terug naar haar rug zou rollen als het niet lukte. Of net even over dat kantelpunt heen helpen en haar armen een beetje begeleiden zodat ze daar niet op ging liggen. Na een dagje oefenen kon ze het de volgende dag ineens zelf. En toen was ik de hele dag in de weer met haar weer op haar rug leggen want dat lukte natuurlijk ook niet😂
2 maanden geleden
Reactie op Loenie87
Ze moeten het zelf leren natuurlijk, maar als hij zo boos wordt is het ook ...
Ach jeetje 😅😅 ik trof hem net andersom in bed aan voor het eerst. Hij moet dus flink geprobeerd hebben maar is alleen maar rondjes wezen draaien 🤣. Denk dat hij het eind volgende week wel door heeft