Hoi allemaal!
Mijn zoontje is nu 15 weken oud. Sinds +- 1,5/2 weken heeft hij s nachts veel last van winderigheid. Hij sliep eerst best wat nachten door, maar wordt nu standaard tussen 6u-7u kronkelend van de buikpijn wakker. Dan komen er een paar scheten en gaat het een beetje beter. De laatste dagen heeft hij dit ook tussen 3-4u s nachts. Hij is echt moe nog in de ochtend, maar slapen lukt niet meer door de buikpijn dan. Overdag heeft hij hier weinig/geen last van. Ik merk wel dat zijn 💩 ook anders is de afgelopen tijd. Eerst was dit elke dag en dan een paar keer achter elkaar. Nu vaak een paar dagen niet, maar als het dan komt dan is het zo veel dat het eigenlijk meteen door de luier heen lekt. Dat is nu 4x gebeurd en had hij eerder nooit. Het lijkt er dan ook met moeite uit te komen, alsof hij last heeft van obstipatie.
Ik geef volledige borstvoeding (live). (Ik ben niet opeens anders gaan eten de afgelopen tijd). Af en toe krijgt hij één fles kunstvoeding, maar dat is zeker niet elke dag. Heb jullie op basis van dit verhaal een idee wat er zou kunnen zijn? Herkent iemand dit? Hebben jullie tips? Hij is nu overdag steeds zo vermoeid ook :(.