Hi,
Zijn er mensen die dit al of wel eens hebben gehad? Het viel me op dat onze dochter (4m) schoor is. Dus wanneer ze nu probeert te huilen dan slaat haar stem over.
Zelf laten we haar nooit lang huilen en al helemaal niet als ze standje maximaal huilt. Echter zei mijn vriendin toen ze haar ophaalde afgelopen maandag dat ze haar ook in slaap laten huilen en dat het hen opviel dat ze veel wakker is overdag. Dat klopt ook inderdaad, soms slaapt ze wel eens 2/3 uurtjes, maar vaak zijn het korte slaapjes en is ze veel te nieuwsgierig om te slapen.
Dat verklaard ook waarom ze relatief veel lijkt te slapen op de opvang terwijl ze hier altijd overdag regelmatig wakker is en een kort slaapje heeft. Dat geeft mij het idee dat ze haar laten liggen totdat ze zichzelf in slaap huilt. Nu snap ik wel dat ze hun aandacht moeten verdelen, maar toch. Zeker als ze helemaal overstuur is vind ik niet dat je haar kunt laten liggen.
Ik vind het best een kut gevoel als dat zo is. Is dat normaal? Ik weet het niet 100% zeker, maar zondag was er niks aan de hand en sinds maandag avond na de opvang is ze schoor