25 Reacties

één maand geleden

Reactie op mumofA24

Hi mamas, inmiddels de derde week opvang en het is helaas niet goed gebleve ...
Snap dat je gepikeerd bent hierover. Zowiezo de verwachtingen van veel mensen van baby’s, dat ze al snel in eigen bedje moeten slapen en dan gelijk ook doorslapen, en dan de opmerking gewoon laten huilen. Verschrikkelijk echt. Je heb helemaal gelijk en zou hier zeker wat van zeggen want je heb gelijk hoor, je ventje is 4 maanden oud en gebeurt zoveel voor hem en niet elk kindje is hetzelfde. Je wil hem met een gerust hart daar naar toe kunnen brengen. Bij mij is hetzelfde met m’n zoontje en dat is zelfs thuis af en toe en wil nu ook amper slapen overdags en ‘s avonds ook snel wakker. Heb van m’n vriendinnen met meerdere kids gehoord dat het allemaal vanzelf goed komt en dat slaaptraining vaak niet eens nodig is. Veel sterkte ermee!

één maand geleden

Reactie op Kimberley287

Snap dat je gepikeerd bent hierover. Zowiezo de verwachtingen van veel mens ...
Zoals je het zegt echt verschrikkelijk wat mensen van baby’s verwachten. Alsof het alleen een goede baby is als hij in bed slaapt en doorslaapt. Ik ga alle moed verzamelen en er iets van zeggen morgen want dit zit me toch niet lekker. Mag ik vragen hoe je baby na de opvang thuis is? Ik merk vooral vandaag dat die echt zo onrustig is.. God weet hoelang ze m daar hebben laten huilen 😔😔😔

één maand geleden

Reactie op mumofA24

Zoals je het zegt echt verschrikkelijk wat mensen van baby’s verwachten. Al ...
Goedzo zeker doen als het je niet lekker zit! Er zullen vast wel meer kindjes zijn hoor m’n vriendin die moest elke x komen ook omdat der dochtertje niet wou drinken uit de fles en dat is ook goed gekomen! Ik heb de mazzel dat m’n zoontje naar me mams gaat en schoonmama allebei 1 dag en papa de 3e als ik weer ga werken want ik zit nog thuis nu. Merk wel dat als wij bij drukke dingen zijn geweest of bij vriendinnen met kindjes verjaardagen etc dat hij ook overprikkeld is, ze moeten zoveel verwerken allemaal en op de opvang zijn zoveel kindjes dat ze ook niet alle tijd hebben idd. Krijg je geen verslag ofzo van de dag hoe het is gelopen en wat ze allemaal doen daar?

één maand geleden

Reactie op mumofA24

Zoals je het zegt echt verschrikkelijk wat mensen van baby’s verwachten. Al ...
Ik voel helemaal met je mee! Ben benieuwd of je het nog bespreekbaar hebt kunnen maken.

11 dagen geleden

Hier ook een hele tijd alleen aan de borst in slaap. Vond het opzich prima maar het leek me op een gegeven moment fijn om het naar bed brengen te kunnen afwisselen met mijn vriend. Dus nu geef ik altijd bv op de bank, en dan lekker naar de slaapkamer toe. Zelfde gewoontes voor de herkenning, zelfde liedje, lampjes uit, zachte stem, en dan met speentje in slaap vallen in de cosleeper