7 Reacties

4 maanden geleden

Hier precies hetzelfde! Hij is bijna 9 weken

4 maanden geleden

Reactie op Mamavaneenmeisje2021

Hier precies hetzelfde! Hij is bijna 9 weken
Wij hebben hier ook ineens last van haha

4 maanden geleden

Wij hadden dit met onze dochter vorige week (6 weken) tijdens de hele warme dagen. Ze sliep erg veel en was niet wakker te krijgen. We zijn toen toch naar de spoedpost geweest en deze heeft ons doorverwezen naar de kinderarts. Daar bleek alles gelukkig goed en de kinderarts beaamde dat het door het warme weer kon komen. Achteraf zag ik hier op 24baby dat meer ouders hier last van hadden. Misschien is het gewoon een sprongetje? Ik las dat er dan ook meer geslapen kan worden.

4 maanden geleden

Ja die van ons is 7 weken en inderdaad vaak slapen overdag waardoor hij in de nacht dus wakker is

4 maanden geleden

Mijn zoontje had dit bij sprong 1 ook. Nu (nog) niet maar het klinkt wel bekend als sprongetje. Hoewel het soms ook een voorbode kan zijn voor ziek worden maar in dit geval zou ik eerder sprongetje denken!

4 maanden geleden

Hier ook gisteren ineens heel veel slapen! 8,5 week oud... ik maakte me ook een beetje druk maar vandaag is hij ineens weer heel veel wakker 😅

4 maanden geleden

Van de week ook gehad met mn zoontje. Hij heeft savonds tussen 7 en 11 altijd zn druiluurtje en is dan altijd wakker. We gingen uit eten savonds. Ik had om 5 uur de fles gegeven nadat ik hem wakker had gemaakt na zn middag slaapje. Hij is daarna meteen weer in slaap gevallen. In het restaurant om 9 uur weer wakker moeten maken voor voeding daarna weer geslapen. Snachts om 1 uur weer voeding en daarna doorgeslapen tot 7 uur sochtends. Zeker 12 uur rond geslapen. Dag erna was hij weer wakker zoals altijd. Misschien een regeldag? Dat kan veel energie kosten.