Hoi andere moeders!
Ik lees hier veel verhalen over baby’s die de hele dag huilen en niet in hun eigen wiegje willen slapen. Ik vind het daarom nogal lastig deze vraag te stellen:
Onze baby, van 7,5 week, was tot aan vandaag best veel wakker gedurende de dag en ook avond. Vaak, gelukkig, vrolijk en wilde ook met ons spelen en uiteindelijk spelen in de box. Hij slaapt sinds twee weken l in de box/ viel daar in slaap. Snachts slaapt hij van 22/23 uur tot 4-6 uur.
Vandaag moest ik hem opeens wakker maken voor zijn voedingen (BV) daarna wilde hij niet de box in om te spelen en viel direct weer in slaap. Hij is wakker geweest van 1330-1545, is om 1700 uur wakker geworden voor een voeding en viel daarna weer gelijk in slaap.
Hebben meerdere ouders rondom deze periode dat de baby opeens meer ging slapen overdag? Onze baby voelt niet warm aan en heeft geen gekke vlekken of iets dergelijks, plast en poept goed. Toch maak ik me zorgen of hij misschien een virus te pakken heeft, terwijl het wellicht ook bij z’n sprong kan horen.