4 Reacties

7 dagen geleden

Ja hier ook!! Mijn baby sliep vanaf 3 maanden ook klokje rond. Nu bijna 8 maanden oud en sinds een week of 3 vaak wakker s nachts. Gelukkig huilt ze niet (brabbelen, beetje jengelen en veel hoesten) en ze is de eerste hier, dus we laten haar bijna altijd gewoon liggen. Het kan alleen soms wel anderhalf uur aanhouden en dan een uur later weer opnieuw. Ook is ze vaak tussen 6 en 7 een tijdje wakker, terwijl ze voorheen altijd tot minimaal half 8 sliep 😴😴 Wij weten niet wat ons overkomt haha, hopelijk is deze fase snel weer over!! Voor alle mama's met moeilijke slapers, ik weet dat dit een luxe probleem is hoor 😚

7 dagen geleden

Reactie op marlousanne

Ja hier ook!! Mijn baby sliep vanaf 3 maanden ook klokje rond. Nu bijna 8 m ...
Precies hetzelfde hier, onze dochter sliep ook tot half 8 vaak en nu rond 6 ineens klaar wakker en rondjes aan het draaien in haar bed🫠 Wat doen jullie in dit geval? Eruit en dag starten of flesje en nog even slapen? Probeer altijd dat laatste en vaak slaapt ze dan weer eventjes tot half 8. Vanmorgen weer rond kwart over 6 wakker en een half uur later de dag maar gestart, ze was alleen 1,5 uur later echt al super moe dus lijkt alsof ze toch die slaap tot half 8 mist. Blijft een raadsel baby’s en slaap🤷‍♀️

7 dagen geleden

Reactie op svv89

Precies hetzelfde hier, onze dochter sliep ook tot half 8 vaak en nu rond 6 ...
Nou ik doe eigenlijk niks 🫣 Zolang ze niet huilt en alleen wat brabbelt laat ik haar liggen en valt ze vanzelf weer in slaap. Vanmorgen van 6 tot iets na half 7 beetje gekletst en toen weer gaan slapen tot kwart voor 8 😊 Wij halen haar sowieso niet snel uit bed, omdat ze vaak zelf wel weer in slaapt. Als ze huilt of er is iets dan is het anders uiteraard, maar extra voeden o.i.d. doen we niet.

7 dagen geleden

Reactie op marlousanne

Nou ik doe eigenlijk niks 🫣 Zolang ze niet huilt en alleen wat brabbelt la ...
Ah ja bij ons is ze ook regelmatig wakker rond 6 uur en valt ze wel weer in slaap maar laatste 2 weken soms ook niet dan wacht ik wel altijd als ze zo wakker is of ze weer in slaap valt maar als dit niet het geval is gaat ze na een half uurtje wel piepen🙈