Hey
Mijn dochter is zo snel afgeleid dat ze bijna niet drinkt overdag.. snacht wel dan haalt ze alles in.
Ze is zo snel afgeleid , een stem, een plant/boom die in de buurt staat, ect
Telkens draait ze haar hoofd en heeft geen rust om bij me te drinken.. ik kolf dan maar en dan via de fles want die kan wel mee draaien maar dat werkt ook niet altijd..
Herkent iemand dit en hoe doen jullie het?
Ik heb vanalles geprobeerd maar ze heeft geen tijd en ik kan zelf ook niet helemaal terug trekken ivm andere kinderen .
Ik zit te denken om te stoppen met bv want het fijne drink momentje hebben we niet, ze drinkt en trekt weer los rondkijke en weer opnieuw.
Iemand tips??
Mijn kindje 4 maanden is ook echt heel snel afgeleid krijgt de fles.. soms zo erg dat ze nauwelijks wat binnen krijgt. Weet niet of t met een sprong te maken heeft..? Miss weer een fase ofzo
Een kralenketting oid om je nek hangen kan nog wel eens werken. Of liggend voeden(wanneer mogelijk) Bij mijn oudste zoontje was het echt een fase, daarna ging het weer beter.
Wij hadden dit 3 weken geleden ook en volgens consultatiebureau heel normaal met 4 maanden. Ze vinden dan alle interessanter dan de fles drinken. Tips zijn er niet 🤣
Ik heb het soms ook met m’n zoontje, wat bij hem werkt is dan een hydrofiele doek half over z’n hoofdje heen leggen zodat die alleen naar mij kan kijken. Dat werkt top misg bij jou ook!