7 Reacties

4 maanden geleden

Wij gaan binnenkort ook, we rijden (met een camper) via de Elzas naar Lago Maggiore in Italië waar we een familiecamping boeken. Qua speciale benodigdheden heb ik nu: - Deryan tentje - Hydrofiele poncho - Zwemband baby - Parasol(letje) - Opvouwbaar speelkleed (waar vocht niet door kan) Dus ik volg ook graag voor tips ☺️

4 maanden geleden

Wij gaan ook over een paar weken op vakantie. Tips (wij gaan wel kamperen, dus is anders dan een hotel): - wij nemen een draagzak mee, ideaal voor dagjes weg. - wij nemen de wandelwagen mee. Daarin (reiswieg) kan ze in de caravan slapen. Ook kan ze dat overdag in slapen als we met de wandelwagen weg gaan. - wij nemen een picknick kleed en een boxkleed mee. Dan kan ze daarop liggen en ‘spelen’. - we nemen een wippertje mee. Dan kan ze daarin ‘zitten’ als we gaan eten. - als je flesvoeding geeft: neem als je op pad gaat een thermosflesje gekookt water mee en een flesje koud water. Dan kan je dat ter plekke mixen en heb je altijd warme voeding bij de hand. Qua bestemming: een baby is eigenlijk de makkelijkste reisgenoot! Kies een bestemming die je zelf leuk vindt. Een accommodatie met babyvoorzieningen is handig, maar niet perse een must.

4 maanden geleden

Reactie op KarHag

Wij gaan binnenkort ook, we rijden (met een camper) via de Elzas naar Lago ...
Hoe oud is jullie kleintje? Welke zwemband hebben jullie?

4 maanden geleden

Reactie op Lentebloempje

Wij gaan ook over een paar weken op vakantie. Tips (wij gaan wel kamperen, ...
Dat klopt zeker. Wij namen vaak een plastic opbergebak mee . Tijdens de reis stopten we hier spullen in en op de camping diende het vaak als babybadje

4 maanden geleden

Reactie op Vandegoor

Dat klopt zeker. Wij namen vaak een plastic opbergebak mee . Tijdens de rei ...
Handige tip!

4 maanden geleden

Misschien een open deur maar zelf had ik er nog niet bij stilgestaan: regel op tijd ID of Paspoort bij je gemeente. Mocht er iets gebeuren heb je die echt nodig. Bonus: heerlijk een pasfoto gaan maken met je baby haha!

4 maanden geleden

Reactie op LikeTABU

Hoe oud is jullie kleintje? Welke zwemband hebben jullie?
Als we gaan 13 weken, we gaan midden augustus pas. Een zwemband ben ik nog aan het uitzoeken.. er zijn er een hoop maar voor ons belangrijk dat er een goede rug/neksteun in zit. Volgens mij mogen baby’s maar heel kort in het water vanwege de kou