12 Reacties

4 maanden geleden

Wij kregen als tip van de kinderarts om met een koude natte washand over haar gezicht te gaan, heel zielig maar het hielp wel en ze dronk wel verder ☺️

4 maanden geleden

Reactie op Esss05

Wij kregen als tip van de kinderarts om met een koude natte washand over ha ...
Ja proberen wij ook inderdaad! 2 tellen is ze wakker en voor we de fles weer kunnen aanbieden valt ze weer jn slaap

4 maanden geleden

Reactie op DeniseB1310

Ja proberen wij ook inderdaad! 2 tellen is ze wakker en voor we de fles wee ...
Ai wat lastig, ik laat het washandje dan ook wel eens wat langer liggen op haar gezicht, maar dat zullen jullie ook wel doen denk ik? En dan ook wel weer rechtop houden daarbij. Maar hier is het soms ook een uitdaging met slapen tijdens de fles.. ik weet wel dat de kinderarts ook wat onder haar voetje drukte, maar daar moest ze echt van huilen dus dat kan ikzelf niet over m'n hart verkrijgen omdat ze daar wel last van leek te hebben. 😅

4 maanden geleden

Groter speentje? Langer laten slapen tot de volgende voeding. Zit het gaatje niet verstopt?

4 maanden geleden

Binnenkant van haar handje wat masseren dat prikkelt zuigreflex misschien dat dat werkt??

4 maanden geleden

Grotere speen.

4 maanden geleden

Wij hadden dit ook met onze dochter en nu ook af en toe met mn zoon. Wat bij ons werkte was zachtjes knijpen in de voetjes of blazen in het gezicht

4 maanden geleden

Bedankt voor de tips! Gaan ze zeker proberen😊

4 maanden geleden

Heel herkenbaar! Wij hadden dit ook heel erg tot 6 weken. Niks hielp om hem wakker te maken. Nu is hij 7 weken en ineens veel wakkerder. Hij slaapt nog steeds tijdens fles maar drinkt wel en dan na de fles na paar minuutjes wordt hij ineens wakker en is dan even lekker wakker en daarna weer slapen. Misschien wordt het ook straks beter en heeft ze nu vooral even veel slaap nodig.

4 maanden geleden

Wat bij ons hielp was een andere speen op de fles en zijn luier halverwege verschonen

4 maanden geleden

Koude washand in t gezicht deppen. Klinkt zielig maar mn kraamzorg zei dat t zieliger is als ze niet drinkt

4 maanden geleden

Groeit ze goed ? dan is ze misschien al snel verzadigd? Als ze honger heeft drinkt ze wel, of denk ik te makkelijk?