11 Reacties

2 maanden geleden

De platte bibs zou kunnen helpen is het wat langer dan de Difrax

2 maanden geleden

Hier hield ze de difrax speen ook niet in, de mam speen wel! Die zijn ook vrij plat.

2 maanden geleden

Hier hetzelfde, maar hoort ook bij de fase waar ze in zitten. Voorheen wilde hij alleen een speentje ( alleen Difrax) maar nu alleen nog Bibs of zijn duimpje/vuistje. Ze ontdekken nu de handjes en dat ze die in het mondje kunnen stoppen. Wij merken dat het ons kindje veel comfort biedt dus wij laten het voor nu even gaan :)

2 maanden geleden

Wij hebben dit ook gehad, met difrax en bibs. Nu overgegaan naar philips avent en deze pakte hij gelijk!

2 maanden geleden

Onze baby kan ook niet zo goed een speen inhouden om te sabbelen. Hij laat hem steeds los

2 maanden geleden

Bij ons pakte hij ook de difrax niet goed, toen Philips avent geprobeerd en die ging gelijk goed. Gebruik het op de momenten dat hij veel honger heeft en om in te slapen. Als hij in de nacht wakker wordt pakt hij gelijk zijn duim of hand en vraagt hij niet om een speen.

2 maanden geleden

Suavinex Essence speen heeft hier de uitkomst geboden! Is aangeraden door een lactatie deskundige. Deze speen heeft de meest platte kop die je kunt vinden en is daarmee ook nog beter voor z’n tandjes later en z’n kaakje. Onze zoon weigerde speentjes, met enorme zuigbehoeften. We hebben een paar weken met veel gehuil gehad en sinds we een speentje gebruiken die hij accepteert lijkt het wel een hele andere baby haha! Huilt bijna niet meer. Zijn ook niet duur, zijn hier te bestellen: https://www.mamaloes.nl/suavinex-essence-reversible-green-0-6m-silicone-fopspeen-sxsep10081696/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwkdO0BhDxARIsANkNcreyGWcv6mVy80CXyR2C6Sshz_Y-VsxCexv2jpy49XOqdS4Uyrl1GBgaAl-JEALw_wcB

2 maanden geleden

Reactie op ikwordmoederx

Suavinex Essence speen heeft hier de uitkomst geboden! Is aangeraden door e ...
Ik heb er ook een paar gekocht. Echter zijn die zo smal dan zijn hele onderlip eronder door komt😂

2 maanden geleden

Reactie op aj205a

Ik heb er ook een paar gekocht. Echter zijn die zo smal dan zijn hele onder ...
Eronderdoor? Hoe dan? Haha. Onze baby wilt echt geen andere juist!

2 maanden geleden

Reactie op ikwordmoederx

Eronderdoor? Hoe dan? Haha. Onze baby wilt echt geen andere juist!
Ja gek he? Hij vouwt zijn lippen eromheen. Alsof hij zijn mondje te wijd open doet

2 maanden geleden

Philips Avent spenen werken echt heel goed! Ik heb liever dat m’n zoon z’n handen gebruikt ‘s nachts dan dat ik er 10x uit moet om een speen in z’n mond te stoppen die hij er vervolgens weer uit gooit.