11 Reacties

2 maanden geleden

In een slaapzak misschien proberen

2 maanden geleden

Hi, zelfde probleem hier. Wij gebruikten de puckababy piep en zijn nu overgestapt op de puckababy mini. De mini heeft ritsen bij de armen waardoor je zelf kan bepalen of je de armpjes in de zak of buiten de zak wilt. Het mooie aan de mini is dat je er dus voor kunt kiezen om met 1 (minst actieve arm) buiten de zak te beginnen zodat ze geleidelijk wennen aan hun armpjes vrij hebben. Wij merkten dat onze dochter eigenlijk ook wel toe was aan slapen met haar armpjes buiten de zak maar nog wel graag de geborgenheid heeft van de buikband en de voetjes in de zak. Wellicht is jullie baby er ook wel aan toe? Dit is haar op dit moment, erg spannend deze fase!!!

2 maanden geleden

Wij hadden dit ook. We hebben hem op zijn buik gelegd (eerst in box want hij was toen pas 6 weken) en daarna ook in bed. Slaapzak aan en dat ging gelijk goed. Geen dekentje/lakentje, is niet nodig met een slaapzak. Op de buik liggen is veel geborgener voor het kindje en de armen kunnen ze gewoon niet meer wakker zwaaien. Er is namelijk geen bewegingsruimte in de richting 😅. Ik draai hem nu zelf in de kinderwagen op zijn buik, dan slaapt hij veel sneller onderweg. Ik zou het dus gewoon eens proberen!

2 maanden geleden

Wij hebben de puckababy mini, ietsjes kunnen los. Zijn van de week begonnen met 1 armpje eruit. Maargoed okm want vandaag rolde ze naar de zij. Gekozen om even te kijken hoe ze de nacht doet. Zien we dat ze daar ook actief gaat rollen dan gaat ander ietsje ook open. Anders doen we nog even rustig afbouwen.

2 maanden geleden

Reactie op Maaike1810

Wij hebben de puckababy mini, ietsjes kunnen los. Zijn van de week begonnen ...
Ritsje!

2 maanden geleden

Reactie op CiskaK

Hi, zelfde probleem hier. Wij gebruikten de puckababy piep en zijn nu overg ...
Fijn dat je/jullie meedenken Dankjewel daar voor. Toevallig had ik vorige de puckababy mini in huis gehaald. En vannacht heb ik die bij mijn dochter aangedaan en ze heeft heel goed geslapen.

2 maanden geleden

Mijn baby slaapt op zijn buik in de love to dream :)

2 maanden geleden

Reactie op Mathanya

Fijn dat je/jullie meedenken Dankjewel daar voor. Toevallig had ik vorige d ...
Aaah super fijn om te horen dat het goed is gegaan!

2 maanden geleden

Reactie op CiskaK

Hi, zelfde probleem hier. Wij gebruikten de puckababy piep en zijn nu overg ...
Hoe oud is je dochter? Ik heb ook een puckababy mini gekocht omdat ze begint met omrollen en ik merk dat ze graag op haar handjes sabbelt voor het in slaap vallen, maar ik ben bang dat ze nog wat te klein is voor de puckababy. Ze is 11 weken en ongeveer 55 cm.

2 maanden geleden

Reactie op Babymees

Hoe oud is je dochter? Ik heb ook een puckababy mini gekocht omdat ze begin ...
Onze dochter was ook ongeveer zo groot toen ze in de puckababy mini ging. Je kunt de onderkant knopen waardoor ze er niet helemaal in kan zakken. Dan gaat het goed!

2 maanden geleden

Reactie op Babymees

Hoe oud is je dochter? Ik heb ook een puckababy mini gekocht omdat ze begin ...
Onze dochter is nu 13 weken, 60cm en 4,9 kilo. Er zit een band in de mini waardoor ze niet in de zak kan zakken waardoor het veilig is als hij wat aan de grote kant is, dat is ie ook bij onze dochter. Het voetenzakkje heeft ook een knoopje waardoor je hem iets kan verkleinen. Hier bevalt het echt goed.