26 Reacties

4 maanden geleden

Zo! Wat een bewegelijk kindje haha. Vind t wel knap🤣 maar ook niet altijd knap. Die van ons schuift helemaal naar onder en gaat dan krijsen want ligt met knieen tegen voeten eind soms🤣 Misschien komt het door de puckababy dat hij/zij zich eruit probeert te wurmen?

4 maanden geleden

Reactie op carmenflower

Zo! Wat een bewegelijk kindje haha. Vind t wel knap🤣 maar ook niet altijd ...
Oh oh 🙈 ja eerst had ik hem in een ‘gewone slaapzak’ maar daar gebeurde het ook. En in een rompertje onder het lakentje, durf ik al niet meer.

4 maanden geleden

Mijn oudste dochter deed dit ook al heel snel, moet zeggen ze is nu bijna 4 en kruipt nog het hele bed door🤣 Wij hebben het toen geaccepteerd, want een lakentje of dekentje vonden wij gevaarlijk en ze had er geen last van. De jongste is nu 6 weken en probeert ook al van alles uit, dus ligt in de slaapzak vanaf 5 weken, spookt alleen nog niet haar hele bed door.... Heeft jouw zoontje er last van dat hij zo spookt in zijn bed?

4 maanden geleden

Ach! Same here, bij 7,5 week ongeveer. Dus ook aan een slaapzakje gegaan en dat is het..

4 maanden geleden

Hier ligt ze niet in een slaapzak ofzo maar ze krijgt het voor elkaar om schuin in haar wieg te liggen en begint soms te huilen omdat ze met haar hoofd tegen het hout van de zeikant aan komt.

4 maanden geleden

Hier kun je niets aan doen, blijven ze echt nog doen tot een jaar of 2 😅. Mijn oudste doet het nog wel eens en die ligt ondertussen in peuterbed met dekbed

4 maanden geleden

Mijn dochter draait sinds dat ze 5 weken is van haar rug naar haar linkerzij en van haar linkerzij helemaal naar haar rechterzij...schrok toen ik t voor t eerst zag omdat ze ingebakerd lag

4 maanden geleden

Met 6 weken lag mijn dochter ookal op haar zij. Ook in bed, gelijk slaapzak gekocht voor de nacht. En de co sleeper ingeruild voor co sleeper ledikant.

4 maanden geleden

Als mijn wiegje breed genoeg was zou mijn zoontje dit ook doen. Hij ligt ook standaard scheef in de wieg met zijn hoofd tegen 1 zijkant, maar wieg is niet breed genoeg voor zijn lengte. Mijn man zei dat we onze oudste in zijn ledikant ook met zijn hoofd tegen het hoofdbord legde(alleen in een slaapzak zonder laken of deken in het bedje) Blijkbaar zoeken onze jongens geborgenheid bij hun hoofd. Kan me voorstellen dat dit bij jou kindje ook zo is. Nu aan 3 kanten ergens tegenaan dus dat voelt geborgen.

4 maanden geleden

Wat hilarisch, en knap ook! Als je het echt vervelend vindt kun je nog een Nunki-lakentje van Fedde & Kees proberen maar wel duur experiment als het niet blijkt te worden. Ik zou het maar gewoon accepteren haha, kan geen kwaad toch.

4 maanden geleden

Reactie op MMEB

Als mijn wiegje breed genoeg was zou mijn zoontje dit ook doen. Hij ligt oo ...
Bij ons ook, ik heb ook wel eens gelezen dat het vanwege de geborgenheid prettig is voor de om contact te hebben met de zijkant.

4 maanden geleden

Hier ook een keer gehad. Was vooral omdat ik toen met 30 graden haar niet had ingestopt.

4 maanden geleden

Reactie op CuckooBlue

Wat hilarisch, en knap ook! Als je het echt vervelend vindt kun je nog een ...
Heb jij deze ook? Is de prijs het de moeite waard :)

4 maanden geleden

Jep, onze zoon ligt er ook bijna dagelijks zo bij.. hij draait ook al op zijn zij, dus zijn gestopt met inbakeren en hebben hem nu alleen in een slaapzakje gelegd .. wij laten het maar gewoon gebeuren daar waar wij hem eerst steeds recht legde..

4 maanden geleden

Onze baby van 8 weken doet dit ook, lijkt er inderdaad op dat ze geborgenheid zoekt. Zolang het veilig is laten we het gewoon gaan. Oudste deed dit ook al heel vroeg. Is nu net 2, slaapt al bijna 1.5 jaar in een 1 persoonsbed en gaat nog steeds z'n hele bed door. Of hij ligt gewoon naast z'n bed😅

4 maanden geleden

Reactie op Ab itsme

Hier kun je niets aan doen, blijven ze echt nog doen tot een jaar of 2 😅. ...
Hier hetzelfde. 2,5 jr en gaat het hele bed door! Voor ik naar bed ga leg ik hem nog een keer recht en stop ik hem in, maar is altijd van korte duur. Baby van bijna 8 weken heeft zich ook al een aantal keren boven het dekentje uit gewerkt. Als je zorgt voor een veilig bedje dan maar laten gebeuren.

4 maanden geleden

Ja hier doet onze dochter het ook sinds 2 weken denk ik 😂 eerst lag ze onder een dekentje en toen ze dat ging doen in de swaddle up gelegd maar ze doet het nog😂 Haar vader ligt ook altijd overdwars misschien heeft ze het van hem

4 maanden geleden

Die van mij schuift en rolt al vanaf 3 dagen in cosleeper. Vond het doodeng, want ze lag al 2 keer onder haar laken (wel strak ingestopt). Ook een swaddle geprobeerd, maar ze trekt het klittenband gewoon los en wurmt zich alle kanten op. Wij laten haar daarom in de kinderwagenbak slapen. Overdag beneden en in de nacht staat deze los in de cosleeper. Ik heb een mozesmand (wiegje) besteld, die ga ik vandaag proberen😄 zelfde grootte als de kinderwagenbak. Ze voelt zich dan toch wat meer geborgen en blijft netjes liggen. Ook heb ik een love to dream slaapzakje nu. Dit is voor haar ook heel fijn. Ze is een stuk rustiger, maar kan haar handjes nog wel een beetje bewegen. Mijn dochter is 5 weken, maar wel een klein meisje. Denk dat zo’n cosleeper gewoon nog wat te groot is.

4 maanden geleden

Reactie op xxxnik

Heb jij deze ook? Is de prijs het de moeite waard :)
Ik heb een nunki lakentje. Mijn peuter sliep er heerlijk onder in een ledikant, dus nu ook 1 gekocht (op Vinted, 40 euro ofzo) voor de baby. Met name omdat ze bewegelijk is met haar beentjes waardoor ze naar beneden zakte en bijna met haar hoofd onder het lakentje + dekentje kwam. Het nunki lakentje voorkomt dat. Ik vind het een super fijn ding. Ja, een uitgave. Maar wel waard in mijn ogen. Ze zijn ook 2ehands goed te kopen én verkopen mocht het toch niks zijn 😊

4 maanden geleden

Haha ja! Dit doet die van mij ook, is niks aan te doen en zolang ie doorslaapt vind ik het prima