19 Reacties

één maand geleden

Douche laten lopen en even stomen, een halve ui naast bed kan ook helpen

één maand geleden

Ohh hier begint het ook en word helemaal naar van het internet dat ze niet door hun mond kunnen ademen. Hier net gedoucht met deuren etc dicht om beetje te 'stomen' en Ik heb een ui door midden gesneden. Lekker stinken maar dat helpt hier in huis wel vaak.

één maand geleden

Neus spoelen met zout water, een theelepel keukenzout (even aftikken aan de rand) op te lossen in 250 ml lauw water (grote beker) en elke keer je babys neus spoelen als hij/zij wakker is dit kan met een spuitje, pipetje (niet met een spray) richt hierbij niet richting het voorhoofd maar meer diagonaal/horizontaal naar het achterhoofd dan komt het goed in de holte terrecht

één maand geleden

Doorgesneden ui op de kamer! Bij de oudste was dit altijd de truc

één maand geleden

Ui bij het bedje inderdaad en neussprayen met zout. En ook veel op de buik leggen overdag om de zwaartekracht mee te laten helpen. Bij mijn zoontje droop het op die manier z'n neus uit.

één maand geleden

Uitje in de kamer gelegd! En hopen dat t werkt :)

één maand geleden

Reactie op MadiR

Ui bij het bedje inderdaad en neussprayen met zout. En ook veel op de buik ...
Het lukt me nog steeds niet om haar slapend op der buik te leggen. Ze wordt dan wakker. De keren dat t wel lukte sliep ze veel beter. Ze wil ook niet wakker op haar buik gelegd worden. Heb je tips?

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Het lukt me nog steeds niet om haar slapend op der buik te leggen. Ze wordt ...
Op de buik doe ik alleen overdag als hij wakker is en dan loop het eruit. Na een tijdje is zijn neusje dan leeg. Dus zeg maar tommy time. Ik heb het idee dat het scheelt voor 's nachts. Maar misschien is onze baby minder verkouden..

één maand geleden

Nou ik heb een elektrische neuszuiger gekocht top ding!! Kwamen hele bergen uit en er zit nog muziek op ook om ze af te leiden. Als neus dan schoon is gebruik ik neusspray om de rest los te krijgen mijn kleintje is 4,5 maand

één maand geleden

Reactie op XowXo

Nou ik heb een elektrische neuszuiger gekocht top ding!! Kwamen hele bergen ...
O wat fijn! Ik heb een neuszuiger van otrivin bij etos gekocht waarbij je zelf moet zuigen (komt niks binnen hoor haha) Maar een elektrische is natuurlijk makkelijker. Welk merk heb je?

één maand geleden

Reactie op XowXo

Oe ik wil deze tip ook graag! Welk merk? 😊

één maand geleden

Om het neusje goed door te spoelen als het echt goed verstopt zit, kan dit ook goed helpen en daarna inderdaad met een elektrisch of handmatig pompje uitzuigen! Succes 🤞🏼

één maand geleden

Reactie op soofffje

Om het neusje goed door te spoelen als het echt goed verstopt zit, kan dit ...
Deze gebruik ik nu ook sinds vanochtend. Alleen hoeveel gebruik je per keer in dat neusje? Heb er nu echt maar een kwart van gebruikt, omdat ik het anders zo veel vond 😅

één maand geleden

Reactie op XowXo

Ja, welke is dit? ☺️

één maand geleden

Ons zoontje is ook mega verkouden. Wij gebruiken otrivin baby neusspray en hebben een elektrische neusreiniger. En ik moet zeggen dat werkt best goed😊

één maand geleden

Reactie op Saar1705

O wat fijn! Ik heb een neuszuiger van otrivin bij etos gekocht waarbij je z ...
Ik heb hem gekocht op internet het heet vulpesgoods echt top!

één maand geleden

Je hebt er ook 3 dopjes bij voor verschillende soorten snot ook harde stukjes die blijven zitten

één maand geleden

Deze

één maand geleden

Reactie op XowXo

Deze
Ah ik heb vandaag die van hunnybunny via bol.com binnen gekregen. Had goede reviews. Lets see.