14 Reacties

7 dagen geleden

Geen idee of het mag maar Misschien is het een idee om het te mengen met bv zodat hij aan de smaak went

7 dagen geleden

Hier ook eerst gemengd. Na 2 flessen mengen lust hij alleen kunstvoeding.

7 dagen geleden

Hetzelfde hier alleen heeft mengen ook geen zin helaas... hij pikt het gewoon niet

7 dagen geleden

Had ik ook, totdat ik die van PureGoatCompany aanbood. Hebben nu zo een kleine verpakking van 400gr en deze lust die als enige. Schijt dat geitenmelk wat dichterbij moedermelk zit. Ze hebben het bij de Etos

6 dagen geleden

Reactie op mumofA24

Had ik ook, totdat ik die van PureGoatCompany aanbood. Hebben nu zo een kle ...
Wij hebben ook geitenmelk geprobeerd. €30 euro betaald voor een bus maar er is nog geen halve fles uit gegaan want ook dat vindt hij niks... maar je hoort het idd wel vaker dat ze dat wel lekkerder vinden ja!

6 dagen geleden

Reactie op Myroosz

Hier ook eerst gemengd. Na 2 flessen mengen lust hij alleen kunstvoeding.
Hoe heb je dit aangepakt? Ik meng nu 100 ml bv met 30 ml kunstvoeding en dat lukt wel. Heb je het opgebouwd?

6 dagen geleden

Reactie op Marjanm1

Hoe heb je dit aangepakt? Ik meng nu 100 ml bv met 30 ml kunstvoeding en da ...
Half half daarna mengen. En tussendoor 30 ml kunstvoeding aanbieden, puur. Toen hij dat eenmaal dronk ben ik gewoon over gegaan.

6 dagen geleden

Reactie op Myroosz

Half half daarna mengen. En tussendoor 30 ml kunstvoeding aanbieden, puur. ...
Ik heb dit eerder ook geprobeerd. Na 2 keer mengen 1 keer 30 ml kv aangeboden. Dat dronk hij op het moment wel, maar vanaf daarna werd hij een flesweigeraar (ook bv). Vandaar dat ik bang ben

6 dagen geleden

Reactie op Marjanm1

Ik heb dit eerder ook geprobeerd. Na 2 keer mengen 1 keer 30 ml kv aangebod ...
Snap ik. Hier ook een flesweigeraar gehad. Gewoon rustig opbouwen. Tussendoor keertje 30 puur kunstvoeding geven. Dan weer mengen. Hij moet er gewoon aan wennen. Uiteindelijk gaat hij ook de pure smaak herkennen en gaat hij dat vast prima vinden. Komt echt goed!

6 dagen geleden

Reactie op Myroosz

Snap ik. Hier ook een flesweigeraar gehad. Gewoon rustig opbouwen. Tussendo ...
En als die op dat moment niet wil, lekker weggooien en niet forceren. Hem het echt vaak weg moeten gooien. Mega zonde. Maar zo krijgt hij wel de ruimte het zelf te ontdekken.

6 dagen geleden

Reactie op Myroosz

En als die op dat moment niet wil, lekker weggooien en niet forceren. Hem h ...
Ah ja dankjewel voor de tips!!

5 dagen geleden

Hier ook een baby die ineens geen kv lustte. Hij kreeg volledig borstvoeding, was ook gewend aan flesjes met gekolfde melk en heeft een paar keer een fles kv gedronken, maar toen we overdag wilden overstappen weigerde hij ineens. Ik had porties van 130cc in de vriezer en heb eerst een paar dagen aangevuld met 60cc kv. Daarna splitste ik die porties van 130cc en vulde ik aan met 120cc kv. Na 2 weken weer eens volledig kv geprobeerd en dat ging goed. Gelukkig maar, want de voorraad in de vriezer begon aardig op te raken 😅

5 dagen geleden

Reactie op Eevee_

Hier ook een baby die ineens geen kv lustte. Hij kreeg volledig borstvoedin ...
Ja precies, mijn vriezer voorraad begint ook op te raken 😢 We zitten nu op 50/50 kv en bv en dat gaat tot nu toe goed haha. Ik zou graag 1 flesje kv willen geven voor het slapen en op dagen dat ik naar kantoor moet, dus ben benieuwd of een volledig flesje kv binnenkort gaat lukken

2 dagen geleden

Reactie op Marjanm1

Ja precies, mijn vriezer voorraad begint ook op te raken 😢 We zitten nu op ...
Vanaf het moment dat het onder de 50/50 was ging het hier snel, ik hoop bij jullie ook! Succes!