6 Reacties

2 jaar geleden

Ik met mijn vorige zwangerschap ook rond de 14 weken ja 😍. Zit nu bijna op 13 weken, ben heel benieuwd of het weer zo vroeg zal zijn 😍

2 jaar geleden

O wat heerlijk!! Ik ben jaloerssss haha. Bij mijn vorige echo zagen ze dat mijn baarmoeder ver naar achteren ligt en de placenta vooraan, dus dan voel je minder :(

2 jaar geleden

Dit is mijn 3 zwangerschap, en 2 kindje die komt, en ik ben 13+5 ik denk soms ook echt wel mijn kindje te voelen. Is nu 3x gebeurd. Bij mijn 1e was dat pas met 18 weken. Dus soms twijfel ik of het wel echt kan, maar je herkent het gevoel gewoon.

2 jaar geleden

Bij mijn eerste dacht ik het ook te voelen bij 14 weken maar ik dacht toen ook dat het te vroeg zou zijn. Een week later vroeg ik het aan de verloskundige en zij zei dat je darmen op dat termijn al verschoven zijn en je dus eigenlijk niets anders kan voelen dan de baby. Genieten dus!!!

2 jaar geleden

Bij mijn eerste dacht ik het ook te voelen bij 14 weken maar ik dacht toen ...
Ik was gisteren bij de vk en mijn baarmoeder staat iets hoger dan gemiddeld, hoogte is al tot mijn navel. Ook zij gaf aan dat het zeker de baby kan zijn. Inmiddels voel ik hem steeds duidelijker

2 jaar geleden

Ik voelde het al met 12 weken dus dat kan zeker 😄 Ik deed het een beetje af als "het zullen mijn darmen wel zijn" maar de 13 weken echo mevrouw zei nou daar zitten geen darmen meer hoor 🥰