9 Reacties

2 maanden geleden

De swimtrainer, zo'n rode band waar ze zeg maar in liggen op hun buik

2 maanden geleden

De swimtrainer is wel vanaf 3 maanden, maar pas vanaf 6kg. Denk dat er nog geen 1 is waarin ze volgens de regels al in mag. Die gele baby float raad ik sowieso niet aan, wat een onhandig ding 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Asmsv

De swimtrainer is wel vanaf 3 maanden, maar pas vanaf 6kg. Denk dat er nog ...
Oh heb bij beide kids dat niet in de gaten gehad 🙈. Beide met 8 weken en ong 5 kg weesten zwemmen 🤣. Je houd ze toch nog vast ook in die dingen

2 maanden geleden

Reactie op Ab itsme

Oh heb bij beide kids dat niet in de gaten gehad 🙈. Beide met 8 weken en o ...
Haha zeker waar daarom zei ik ook volgens de regels ;) Wij hebben onze oudste dochter ook al met 3 maanden in die gele gehad, maar dat gaf echt 0 steun en had totaal geen nut. Nu voor de jongste ook die swimtrainer aangeschaft en binnenkort maar eens testen.

2 maanden geleden

Mambobaby float!

2 maanden geleden

Wij hebben nu 3x gezwommen ze zit bij ons steeds even in de band (wij hadden een paarse van baby planet: https://www.swimessentials.nl/products/baby-float-lila-panterprint-0-1-jaar?_pos=183&_sid=8d40a472e&_ss=r&_gl=1*1vcf9sx*_up*MQ..&gclid=CjwKCAjw8fu1BhBsEiwAwDrsjLiuEd0cSljajU3pw9waSCgoEZQ9YnuUQ6dW7Bj6WRLvZUnSRizybBoCpOsQAvD_BwE) Maar eigenlijk houden we haar gewoon zelf vast en lopen we wat rond. Dat mocht ook gewoon volgens de badmeesters, maar ik las dat dit per zwembad verschilt. Verlekker je er niet teveel op, ze vinden het max een half uur echt leuk en daarna zijn ze dood en dood op 😂. Mijne wil al in de auto slapen daarna.

2 maanden geleden

Mambofloat vond onze kleine heerlijk

2 maanden geleden

Wij hebben het drijfmaatje. Onze baby is ook 3 maanden oud en afgelopen week bij centerparcs was het een succes. Kunnen ze lekker zelf met de beentjes bewegen en rond dobberen

2 maanden geleden

Drijfmaatje gebruikt bij onze oudste in de jacuzzi dus daar gaat onze jongste ook mee oefenen.