6 Reacties

4 maanden geleden

Wij zijn met onze eerste ook eerder gaan zwemmen en gaan dit met onze zoon nu ook doen. Wel subtropische baden.

4 maanden geleden

Gewoon doen voor 10 minuutjes ofzo en goed in de gaten houden. Mijn oudste met 8 weken op vakantie gegaan en eventjes gezwommen. Wij zijn nu ook weer op vakantie en de jongste is morgen 8 weken. Die gaat ook gewoon voor eventjes mee het water jn

4 maanden geleden

Haai Op het consultatiebureau gaf ze de tip om na het badje een warme doek om te doen die bijv in de zon heeft gelegen en een warm flesje te geven

4 maanden geleden

Cb zei tegen mij te wachten tot na de vaccinaties met openbare zwembaden. Eigen badje kan wel maar water moet wel op 37 graden zijn, anders is het nog te koud. Dus ik wacht met zwemmen tot na de vaccinaties.

4 maanden geleden

Gisteren toevallig aan cb gevraagd omdat wij dit weekend ook weg gaan met onze 8 weken oude dochter. Daar zeiden ze dat het in een warm zwembad gewoon mag, maar dan niet te lang. Volgens ons cb was vroeger het advies om nog te wachten maar dat had meer te maken met de hoeveelheid prikkels die ze krijgen. Onze baby groeit goed, kan haar temperatuur goed regelen en is veel prikkels gewend omdat er binnen ons gezin nog 3 kinderen zijn, dus wij gaan deze dagen lekker met haar zwemmen. Geniet ervan als je ook gaat!

4 maanden geleden

Ik had het nagevraagd bij het cb en daar gaven ze aan als je als moeder de 22 weken vaccinatie heb gehad dat het kan maar dan het liefst wel de speciale babylesjes of naar een subtropisch zwembad omdat het daar warmer is. En indd niet te lang