9 Reacties

2 jaar geleden

Verschilt per doos. Blije box kan je al heel vroeg aanvragen heb m bij 6 wk opgehaald. Kraamzorg gister bij 8 wk aangevraagd

2 jaar geleden

Babypark is leuk rompertje flesje heel handige kortings bon En je kan bij tienermoeder ook soort kastje krijgen succes met vouwen raad die af Kruidvat verwacht ik nog Blije doos moet ik nog ophalen Babydump love it bekertjes enzo handige dingen

2 jaar geleden

Heel veel van die babyboxen zijn mega commercieel! Zitten vooral veel klein verpakkingen in, reclame folders en hier en daar wat handige dingen. Wij hebben volgens mij uiteindelijk echt 80% van de inhoud weggegeven of weggegooid 😊 Neemt niet weg dat het nog steeds heel leuk is.

2 jaar geleden

Wat betreft kraamzorg: wij waren mega blij met de kraamzorg bij de eerste! Dus we hebben haar direct gebeld toen we de positieve test in handen hadden, zodat ze alvast een plekje zou regelen voor ons. Maar officieel kunnen we ons pas aanmelden bij haar op het moment dat de eerste echo goed is.

2 jaar geleden

Wat betreft kraamzorg: wij waren mega blij met de kraamzorg bij de eerste! Dus we hebben haar direct gebeld toen we de positieve test in handen hadden, zodat ze alvast een plekje zou regelen voor ons. Maar officieel kunnen we ons pas aanmelden bij haar op het moment dat de eerste echo goed is.

2 jaar geleden

Ik zou sowieso kraamzorg aanvragen, ook al krijg je hulp van je familie. Je weet nooit hoe het loopt en de kraamzorg houdt volgens mij ook je herstel bij. Weet iemand dit?: Wij zijn van plan te verhuizen, maar weten nog niet zeker of we naar Haarlem of Groningen gaan. Als mijn verlof in gaat, willen we verhuisd zijn, zodat ik dan in het nieuwe huis kan bevallen. Nu wonen we nog in Loosdrecht. Moet ik dan een plek voor kraamzorg reserveren in zowel Groningen als Haarlem? Dat lijkt me wat asociaal namelijk... Hoeveel tijd van tevoren moet je kraamzorg aanvragen?

2 jaar geleden

Ik zou sowieso kraamzorg aanvragen, ook al krijg je hulp van je familie. Je ...
Van Loosdrecht naar (mogelijk) Groningen. Grappig, dit had ik drie jaar geleden kunnen schrijven. Kraamzorg Groningen loopt al vol. Ik heb in één week 4 afwijzingen gehad totdat ik ergens een plekje had. Als je naar een stad verhuist dan is het raadzaam om alles te regelen zodra je een positieve test in handen hebt. Al helemaal met Kdv. Bij 9 weken zwangerschap de vorige keer had ik geen keus meer in de dagen.

2 jaar geleden

Reactie op Movicolon

Van Loosdrecht naar (mogelijk) Groningen. Grappig, dit had ik drie jaar gel ...
Ah, dank je voor je reply. Dan moeten we dus gauw de knoop doorhakken begrijp ik.

2 jaar geleden

Ik zou sowieso kraamzorg aanvragen, ook al krijg je hulp van je familie. Je ...
Ik moest bij mijn aanvraag voor Kraamzorg een formulier ondertekenen waarin ik moest bevestigen dat dit de enige organisatie was waar ik me inschreef. Geen idee of dat gebruikelijk is! Maar misschien kan je even bellen naar de organisatie die je op het oog hebt?