6 Reacties

12 dagen geleden

Wij hebben de Luvion grand elite 3 Connect plus. Deze kan op scherm en telefoon. Ik gebruik beide. Wij hebben 2 kindjes de jongste is 5 maand en de oudste is net 1,5 dus vind het voor hem ook nog fijn. Regelmatig hebben wij problemen ermee, geeft dan geen verbinding aan terwijl die het wel doet. Dus dan heb ik 1 op de telefoon en 1 op het scherm. Ik raad deze dan ook niet aan. Maar ben wel blij dat ik dus beide kids wel kan zien.

12 dagen geleden

Laats gelezen dat ze de babyfoons makkelijk hacken, die wat aan de gsm zijn gekoppeld. Wellicht valt er niks spannends te zien, maar het idee dat andere naar je baby kijken.. 🤢

12 dagen geleden

Reactie op xxxnik

Laats gelezen dat ze de babyfoons makkelijk hacken, die wat aan de gsm zijn ...
Om deze reden hebben wij een babyfoon zonder wifi gekocht. Enkel een camera met een bijbehorende schermpje, geen wifi verbindingen. Ik vond het idee dat het gehackt kan worden ook niet prettig. 🤭

12 dagen geleden

Ik vind het fijn om mijn telefoon te kunnen gebruiken en tegelijkertijd op schermpje te kunnen kijken. Ook voor oppas ed wel handig dat ze niet een app moeten downloaden ofzo.

11 dagen geleden

Wij hebben de camera's van de action op WiFi. Hebben een oude telefoon die we gebruiken voor het beeldscherm. :)

11 dagen geleden

Als je het voor eigen gebruik hebt dan is een camera met een app echt voldoende is mijn ervaring! Maar voor de oppas en voor op vakantie is een babyfoon fijn. Wij hebben de luvion easy voor erbij en dat is een hele fijn en goedkope babyfoon.