26 Reacties
één maand geleden
Mijn dochter heeft nu een romper+ pyama aan met voetjes en een slaapzak ik geloof 1.5 tog.
één maand geleden
Mijn dochter heeft nu een romper met spaghettibandjes aan, dun pyjama/box pakje zonder sokjes en een dunne mouwloze slaapzak. Nog geen laken/ deken. Nu moet ik er wel bij zeggen dat mijn dochter het snel warm heeft, kan mij ook voorstellen dat je evt wel sokjes en/ of een dun dekentje over zou doen als je kindje het sneller koud heeft.
één maand geleden
Het is op mijn dochtertje haar kamertje momenteel 21 graden. Ze draagt een lange mouw romper + puckababy (met armpjes uit de zak, dus als een normale slaapzak) van 0,5 TOG en een dekentje (die niet mega dik is). Het is echt zoeken hoor!
Overdag doe ik haar broekje uit en slaapt ze in een korte mouw romper met hier overheen een lange mouw shirt + de zelfde puckababy als in de nacht en zelfde deken als in de nacht.
één maand geleden
Romper met lange mouw, pyjama van Feetje, sokken en een slaapzak zonder mouwen van 0,5 tog! Maar het is idd een beetje een gok iedere avond met deze wisselende temperaturen. Liever iets te warm dan iets te koud vind ik!
één maand geleden
Het is 20 graden nu in de slaapkamer. Korte mouwromper, boxpakje, 1 tog slaapzak.
Morgen waarschijnlijk lange mouwromper en 1,5 tog slaapzak (die zit nu in de was).
één maand geleden
Hier romper korte mouwen, feetje rib pyjama, slaapzakje hema met mouwtjes, nunki laken en een noppies gebreid dekentje. Kamer is 20 graden
één maand geleden
Ik had me vannacht toch een beetje vergist. Het was 22 graden en mijn dochter had lange romper aan, met slaapzak kruidvat , zonder armen( tog 1) dun broekje, nunki lakentje en katoenen dekentje ( is heel dun). Ik vond haar toch te koud in de nacht dus of ik pak nu een dikkere slaapzak of ik doe een korte romper met boxpakje eroverheen.
Ik heb nog een slaapzak van tog3.0 met armen.. inderdaad even zoeken wat fijn is voor haar. Het is echt een stuk kouder opeens in de nachten
één maand geleden
Reactie op Elm0
Het was 21.5 vannacht en haf een wollen boxpakje met van die vouwsokjes en ...
Had je ook een romper eronder?
één maand geleden
Hier sinds 2 nachten een tog 3 slaapzak met mouwen en daaronder een korte mouw romper. Het is zo’n 18/19 graden op onze slaapkamer.
Overdag gaat hij in zijn normale kleding (km romper, trui, legging en sokken) in een dunne mouwloze slaapzak. Als het wel een koude dag is, nog een dun wollen dekentje erover heen.
één maand geleden
Ik heb voor vannacht gekozen voor slaapzak tog 3 en kort romper. Dit lijkt lekker warm te zijn voor haar. Slaapzak vond ik wel super dik dus ga nog even eentje kopen van 2.0 zodat ze daar de herfst mee door kan en dan een pyama eronder.