26 Reacties
één maand geleden
Reactie op Keeley
Hier inmiddels nu een 3.0 tog slaapzak zonder mouwen. Eronder romper lange ...
Ik heb hem andersom haha. Slaapzak 3.0 met mouwen. Korte romper eronder
één maand geleden
Nu ik dit allemaal lees denk ik oprecht dat mijn kindje het gewoon vreselijk koud moet hebben.
Het is op haar kamertje momenteel 20,7 graden en ze heeft een 0,5 TOG puckababy mini aan (met armen er uit, dus niet ingebakerd) + een lange mouw romper en that’s it.
Wel heeft ze nog een lakentje en een dun dekentje over zich heen.
Ze slaapt al maanden door, maar de afgelopen 3 nachten zijn wij iedere keer om 04.00u een uur bezig om haar terug in slaap te krijgen. Dan ligt ze namelijk gewoon in bed te kletsen en moeten we er 20 x uit om haar tut in te doen. Maar misschien heeft die arme meid het wel gewoon koud. Loedermoeder 🫣
Vannacht als ze weer wakker is zal ik eens een broekje er bij aan doen!
één maand geleden
Reactie op KleineFreek24
Nu ik dit allemaal lees denk ik oprecht dat mijn kindje het gewoon vreselij ...
Je bent niet de enige haha. Ik zei het vandaag ook tegen mijn man. Ik zei' ik denk echt dat ik haar te koud heb aangekleed en ze daarom heel vaak wakker werd afgelopen nacht'.
We gaan het zien...😊
één maand geleden
Reactie op Maaike1810
Je bent niet de enige haha. Ik zei het vandaag ook tegen mijn man. Ik zei' ...
Nou toch niet want ze bleef ook vannacht weer elk uur komen en soms wel vaker in een uur wakker. Wel was de slaapzak van tog 3.0 en korte romper perfect voor haar in de nacht
één maand geleden
Hier zelfde eerste 2 nachten dacht ik ook van oh denk dat hij het koud heeft. Heb een lovetodream slaapzak maar die is echt heel dun. 0.2 tog volgens mij. Lange mouwen romper, boxpakje met voetjes dan de slaapzak en afgelopen nacht een volle deken gedaan. Toen ging het goed 😁
Mijn oudste heeft het juist altijd warm gehad xD Nu ook heeft hij romper met lange mouwen aan en is hij constant de mouwen omhoog aan het doen haha