23 Reacties

2 jaar geleden

Marrakech

2 jaar geleden

Wij gaan over twee weekjes naar Gran Canaria. 22-24 graden :)

2 jaar geleden

Wij gaan in de voorjaarsvakantie richting Málaga. Niet echt heerlijk weer, gemiddeld 16° in februari. Natuurlijk wel veel beter dan in NL en wil ook niet te ver vliegen. We hebben een resort met binnenzwembad 🤗

2 jaar geleden

Heel herkenbaar. Wij worstelen hier ook mee. Wij zoeken naar bestemmingen die vrij zijn van het zija virus. Dat is een echte belemmering, er blijven heel weinig bestemmingen over. De ABC eilanden worden om deze reden ook afgeraden. Mauritius en de Seychellen zijn zika vrije bestemmingen, maar wel erg ver vliegen: 15-20 uur incl 1 overstap. Dat maakt het voor mij minder aantrekkelijk. Wellicht kun je kijken naar Egypte, ik weet niet in hoeverre dit een zika vrije bestemming is. Moet je even kijken. Of Dubai..?

2 jaar geleden

Reactie op ss00

Heel herkenbaar. Wij worstelen hier ook mee. Wij zoeken naar bestemmingen d ...
Zika virus*

2 jaar geleden

Wij gaan in februari naar Dubai. Ook wel lang vliegen circa 7 uur, maar dan heb je wel mooi weer en het is niet net zo lang als curacao😁

2 jaar geleden

Misschien de Azoren? Wordt vaak vergeten, maar lijkt mij prachtig en hoort gewoon bij Europa! (Portugal) Is ca. 4 uur vliegen vanaf Amsterdam.

2 jaar geleden

Of madeira! Aanrader :)

2 jaar geleden

Vorige zwangerschap eind januari naar Tenerife geweest. Was heerlijk, konden aan het zwembad liggen en overdag gewoon met korte mouwen. Alleen ‘s avonds koelde het iets af. zeker een aanrader! Ook qua hygiëne, prima medisch faciliteiten, niet te ver vliegen, etc etc.

2 jaar geleden

Wij gaan in februari (als ik 27 weken ben) naar Budapest, heerlijk naar de baden, goedkoop, lekker eten en kort vliegen. Niet warm!

2 jaar geleden

Reactie op aj205a

Wij gaan in februari (als ik 27 weken ben) naar Budapest, heerlijk naar de ...
O sorry! Ik zie nu dat je wel iets warms wilt x

2 jaar geleden

Wij zijn op dit moment aan het babymoonen in de sneeuw in Lapland ♡

2 jaar geleden

We gaan eind januari naar Lanzarote. 20 graden 😄👍

2 jaar geleden

Wij zijn op dit moment op Bonaire en volgende week gaan we 2 weekjes Curaçao 🥰 niks te klagen! Heerlijk weer, stranden, eten en gezellige mensen! Had wel last van oedeem door (wat ik denk) een combinatie te zijn van lang vliegen en het weer/temperatuur verschil. Maar na 3 dagjes, veel water drinken en bewegen was dat weer helemaal weg! 😊

2 jaar geleden

Wij gaan eind februari midweekje centerparks doen. Lekker even weg

2 jaar geleden

Reactie op ss00

Heel herkenbaar. Wij worstelen hier ook mee. Wij zoeken naar bestemmingen d ...
Ze hebben op de ABC eilanden sinds 2019 geen gevallen van zika meer gehad! Ben op dit moment hier en heb bekenden in de gezondheidszorg gevraagd en ze zeggen allemaal dat er geen sprake meer is van zika op de eilanden :)

2 jaar geleden

Zuid Spanje kan al 30 graden worden in februari. Zee is nog wel erg fris rond die tijd. Sevilla is een aanrader!

2 jaar geleden

Wij gaan naar Kaapverdië de eilanden sal en boavista zijn zika vrij en temperatuur is zoon 27 graden

2 jaar geleden

Reactie op marieeeeee

Wij gaan naar Kaapverdië de eilanden sal en boavista zijn zika vrij en temp ...
Hoi, hoe weet je dat dit Zika vrij is? Ik lees het nergens helaas en ook op zoek naar een vakantie bestemming

2 jaar geleden

Ze hebben op de ABC eilanden sinds 2019 geen gevallen van zika meer gehad! ...
Ooh wat fijn!! Toch weer wat opties er bij!