23 Reacties
2 jaar geleden
Wij gaan in de voorjaarsvakantie richting Málaga. Niet echt heerlijk weer, gemiddeld 16° in februari. Natuurlijk wel veel beter dan in NL en wil ook niet te ver vliegen. We hebben een resort met binnenzwembad 🤗
2 jaar geleden
Heel herkenbaar. Wij worstelen hier ook mee. Wij zoeken naar bestemmingen die vrij zijn van het zija virus. Dat is een echte belemmering, er blijven heel weinig bestemmingen over. De ABC eilanden worden om deze reden ook afgeraden.
Mauritius en de Seychellen zijn zika vrije bestemmingen, maar wel erg ver vliegen: 15-20 uur incl 1 overstap. Dat maakt het voor mij minder aantrekkelijk.
Wellicht kun je kijken naar Egypte, ik weet niet in hoeverre dit een zika vrije bestemming is. Moet je even kijken.
Of Dubai..?
2 jaar geleden
Wij gaan in februari naar Dubai. Ook wel lang vliegen circa 7 uur, maar dan heb je wel mooi weer en het is niet net zo lang als curacao😁
2 jaar geleden
Misschien de Azoren? Wordt vaak vergeten, maar lijkt mij prachtig en hoort gewoon bij Europa! (Portugal)
Is ca. 4 uur vliegen vanaf Amsterdam.
2 jaar geleden
Wij zijn op dit moment op Bonaire en volgende week gaan we 2 weekjes Curaçao 🥰 niks te klagen! Heerlijk weer, stranden, eten en gezellige mensen! Had wel last van oedeem door (wat ik denk) een combinatie te zijn van lang vliegen en het weer/temperatuur verschil. Maar na 3 dagjes, veel water drinken en bewegen was dat weer helemaal weg! 😊
2 jaar geleden
Reactie op ss00
Heel herkenbaar. Wij worstelen hier ook mee. Wij zoeken naar bestemmingen d ...
Ze hebben op de ABC eilanden sinds 2019 geen gevallen van zika meer gehad! Ben op dit moment hier en heb bekenden in de gezondheidszorg gevraagd en ze zeggen allemaal dat er geen sprake meer is van zika op de eilanden :)
2 jaar geleden
Wij gaan naar Kaapverdië de eilanden sal en boavista zijn zika vrij en temperatuur is zoon 27 graden
2 jaar geleden
Reactie op marieeeeee
Wij gaan naar Kaapverdië de eilanden sal en boavista zijn zika vrij en temp ...
Hoi, hoe weet je dat dit Zika vrij is? Ik lees het nergens helaas en ook op zoek naar een vakantie bestemming