11 Reacties

2 jaar geleden

Ja ik heb er een voor je.

2 jaar geleden

Ik heb er ook een voor je

2 jaar geleden

Ff uit nieuwsgierigheid, vanaf welk bedrag kan je deze gebruiken? We gaan zaterdag naar Babypark en heb de babybox ook besteld, maar dan weet ik of het de moeite waard is om hem alvast op te halen, voordat we naar de kassa gaan haha

2 jaar geleden

Reactie op Manu94

Ja ik heb er een voor je.
Heeel fijn, ik stuur je een verzoek!

2 jaar geleden

Reactie op sophie1998

Ff uit nieuwsgierigheid, vanaf welk bedrag kan je deze gebruiken? We gaan z ...
Vgm is het vanaf €750 euro

2 jaar geleden

Ik heb het vandaag aan de klantenservice gevraagd. Ik heb voor 800 euro in mijn mandje maar helaas werkt de cadeaukaart daar niet op omdat het perse een kinderkamer vanaf 750 moet zijn en dit gaat om vanalles en nog wat. Beetje jammer ;)

2 jaar geleden

Reactie op glittergeel

Ik heb het vandaag aan de klantenservice gevraagd. Ik heb voor 800 euro in ...
Ja dit vond ik ook echt jammer… Had hem graag op de kinderwagen willen gebruiken want het kamertje hebben we elders gekocht. Maar dat kon dus niet en dat vond ik echt een tegenvaller 🥲

2 jaar geleden

Dan weet ik ook al dat ik hem niet nodig ga hebben, bedankt voor de extra uitleg ☺️

2 jaar geleden

Tip: Wij kwamen er achter toen we online de babykamer wilde bestellen dat de cadeaukaart alleen in de winkel in te wisselen is.

2 jaar geleden

Reactie op Baby-mei24

Tip: Wij kwamen er achter toen we online de babykamer wilde bestellen dat d ...
Volgens mij niet hoor. Toen wij de kinderkamer was dat tasje niet op voorraad (wist ook niet dat die 50 euro erin zat). Kinderkamer wel gekocht en 1 maand daarna was het tasje wel op voorraad en hebben we het opgehaald. Toen heb ik gebeld om het met terugwerkende kracht die 50 euro alsnog te krijgen op de kinderkamer. Moest alleen een foto sturen van het pasje via de mail

2 jaar geleden

Reactie op xWkiid

Volgens mij niet hoor. Toen wij de kinderkamer was dat tasje niet op voorra ...
Dat is fijn! Bij ons waren ze niet zo meewerkend en kon het echt alleen in de winkel