11 Reacties

vorig jaar

Hier in Gouda heeft de babypark een zeer ruim assortiment, volgensmij wel alles wat ook op de website staat. De babypark in Barendrecht is ook zeer ruim opgezet! Ik vond de babydump in Capelle wat kleiner qua assortiment, hierbij zag je echt dat het outlet was dus dat het niet zo veel was wat ze hadden. Dit zal er ook aan liggen maar welke locatie je zal gaan. Van asten heb ik geen ervaring mee dus daar kan ik helaas niks over zeggen ☺️

vorig jaar

babydump in Amsterdam heeft veel voorbeeld kamertjes staan!

vorig jaar

Ze hebben meestal hetzelfde assortiment in de winkel als online, alleen de koopjeshoek kan afwijken! Misschien dat je daar precies een leuk wiegje of ledikantje vindt 🥰

vorig jaar

Ik ben laatst goed geslaagd bij de Babydump in Duiven. Mooie grote zaak en heel veel voorbeeldkamers met de meubeltjes die te koop staan zodat je er een goed beeld van krijgt 😊
Bedankt voor de informatie! Heel fijn!

vorig jaar

Mega baby en tiener heeft ook veel kamertjes.

vorig jaar

van asten babystore heeft online andere dingen dan in de winkel. persoonlijk vind ik het wel een fijne winkel ben daar goed geslaagd

vorig jaar

Hoi, bij Babypark Staphorst hebben ze heel veel maar niet alle bopita kamers die op de website staan. Wij hebben de kamer uiteindelijk via de website besteld. Duurd wel 8 weken voor dat het bezorgd wordt. Iets om rekening mee te houden.

vorig jaar

Bij de babypark hier in de buurt hebben ze een hele grote showroom, maar online staan nog meer kamertjes. Op hun site kan je zien welk product er in de showroom te zien is (en op welke locatie). Bij van asten en babydump is er online ook meer te krijgen dan in de winkel. Andersom zie je bijna nooit: alles wat in de winkel staat vind je ook online. Tenzij er een keer een wat ouder showroommodel te koop wordt aangeboden.

vorig jaar

Van asten (Tilburg) heeft ook vaak showroommodellen staan die flink zijn afgeprijsd. Deze verkopen ze alleen in de winkel

vorig jaar

Babypark en babydump hebben allebei meer online dan in de winkels. Je kan wel een paar wiegjes die je interessant vindt op de site aanklikken, ze hebben dan een functie dat je kan zien in welk filiaal die in de showroom staan. Maar echt lang niet alles van de site staat in de showroom hoor, ook niet bij de grootste filialen. Van Asten ben ik nooit geweest, maar die hebben online zoveel dat ik me ook niet kan voorstellen dat het allemaal in de showroom staat.