4 Reacties

2 jaar geleden

Hi, als je contact opneemt met de klantenservice of langs gaat in de winkel met de offerte, passen ze het bij Babypark voor je aan.

2 jaar geleden

Dit staat er op de website van Babypark: “Bij Babypark shop je altijd voordelig. Wij passen doorlopend onze prijzen aan. Uiteraard lukt het ons niet om altijd 100% alles te volgen, maar heb je ergens anders een identiek product toch goedkoper gezien? Laat het ons weten, dan betalen wij jou het verschil terug. Je ontvangt bij Babypark het product voor dezelfde (lagere) prijs, mits: - Het maximaal 14 dagen geleden is dat je je aankoop van Babypark hebt ontvangen. - Het aangeboden artikel nieuw en direct leverbaar is. - Het artikel wordt aangeboden bij een, door de leverancier officieel, erkend Nederlands verkooppunt. - Het artikel onder dezelfde verkoop-, leverings- en actievoorwaarden en mogelijke kortingen (hoe ook genaamd) verkocht wordt. Eventuele verzendkosten, leveringskosten, gratis artikelen en/of tweelingkortingen worden meegerekend in de bepaling van het prijsverschil. Babypark behoudt zich het recht om de voorwaarden tussentijds te wijzigen en kan om bewijsvoering vragen.”

2 jaar geleden

Mailtje naar de klantenservice of langsgaan. Heb er nooit problemen mee gehad.

2 jaar geleden

Heb inmiddels gesproken met de klantenservice. Vervolgens weer doorverbonden naar het desbetreffende filiaal om het nog eens uit te leggen en werd gevraagd het op de mail te zetten. Dat heb ik dan maar zojuist gedaan. Hopelijk gaan ze daar dan in mee want 300 euro vind ik toch best een fors verschil