39 Reacties

3 maanden geleden

12 weken= 6.7 kilo Heerlijk toch🥰

3 maanden geleden

Jaa hier ook al een grote baby van 6 kilo

3 maanden geleden

Ik denk dat mijn baby met 11 weken nu precies 6kg aan tikt. 3 weken geleden was ze 5.7

3 maanden geleden

Hier met 7 week al 6 kg en 60 cm . Nu bijna 10 week, ben heel benieuwd naar zijn gewicht binnenkort 😄

3 maanden geleden

Hier was onze zoon met 8 weken al 6.3 kg en 63 cm 😂 Ben benieuwd volgende week met 12 weken..

3 maanden geleden

Ja onze was met 6 weken 59cm en 5930 ofzo! En nu 8 weken dus vast een stuk zwaarder. Volledig borstvoeding. Hij was ook 4100 bij de geboorte.

3 maanden geleden

10 weken 7.1 kg Geboorte 3848, 53 cm bij 38 weken en 2 dagen Nu bijna 12 weken, moet donderdag met hem heen🙃

3 maanden geleden

Hier was hij met 8 weken 6.4, nog binnen het gemiddelde (hoog) en bij borstvoeding is dit best normaal :)

3 maanden geleden

Hier nu met 8 weken 5,7 kilo, dus bijna 😂 Geboortegewicht 3875

3 maanden geleden

Morgen 10 weken en vandaag 7.21kg. Geef borstvoeding. Derde kindje en verreweg de zwaarste van de drie haha.

3 maanden geleden

Mijn baby is op 4 mei geboren en weegt 6,41 kg om precies te zijn. We waren gisteren bij het CB. Ze was bij de geboorte al flink. Ik geef volledig borstvoeding, maak my ook niet zorgen. Je hoeft je ook echt niet zorgen tr maken. Vooral strakjes als ze kruipen, lopen etc, dan stabiliseert het zich

3 maanden geleden

Hi! Hier hebben we een jongeman van 13 weken die vandaag bij het CB was. Hij woog 6,6kg en is nu 62cm. Iets bovenin de curve, maar naar verhouding vinden we hem niet te dik. Groeit iets harder dan zijn grote broer op die leeftijd. Ik maak me er nu geen zorgen over, zodra ze beweeglijker worden trekt dat weer bij hebben we bij de oudste gezien 😉

3 maanden geleden

Hier een dochter van 10 weken. Ze woog met 8 weken 6.4 kg en was al 62.5 cm haha. Ze woog bij geboorte 4465 en was 57cm lang. Dus ze groeit wel hard maar niet buiten de curve!😜

3 maanden geleden

11 weken en 7.7 kilo en 64 cm! Gewoon goed zeiden ze gisteren

3 maanden geleden

Onze jongen is 12 weken en nu 6285 gram en 61 cm lang 🩵

3 maanden geleden

Geboren op 27 mei, dus nu ruim 9 weken. Vanochtend bij het CB gewogen en gemeten; 5390 gram en 59,5 cm!

3 maanden geleden

Onze zoon van 3 maanden heeft nu zijn geboortegewicht verdubbeld en is nu zo’n 8 kilo 😅. Hem is slaap wiegen is nu een hele work-out 😂 🏋️

3 maanden geleden

Zoontje was met 8 weken 60cm en 6kilo 😁 Gaat lekker!

3 maanden geleden

Hier ook, 8weken, weegt 6kg en is 60cm lang