11 Reacties

2 maanden geleden

Ik volg even 😊

2 maanden geleden

Beter er na ivm spugen, die fout hebben wij helaas ook de eerste x gemaakt

2 maanden geleden

Bij mij valt de voeding ervoor, anderhalf uur voor we gaan zwemmen.

2 maanden geleden

Bij de oudste zorgde ik dat er minimaal een half uur tussen de voeding en het zwemmen zat, ik zorgde dan voor een bodempje om het zwemmen goed door te komen. En dan weer een flesje na het zwemmen.

2 maanden geleden

Reactie op Oltia

Bij de oudste zorgde ik dat er minimaal een half uur tussen de voeding en h ...
Bij mij oudste deed ik ook precies dit, maar dan met borstvoeding. Zwemmen kost veel energie, maar je wil niet dat ze gaan spugen in het water, vandaar wel iets tijd er tussen. Er erna zijn ze heel hongerig en moe.

2 maanden geleden

Hier is het babyzwemmen van 09.15 tot 10.00 uur. Normaal gaat onze zoon tussen 09.00 en 09.30 uur naar bed. Voordat we van babyzwemmen terug zullen zijn is het zeker 10.30 en om 11.30 moet hij weer een fles. Dit is dan echt een kort slaapje. Het weerhoudt me om dan te gaan babyzwemmen. Hoe zouden jullie hiermee omgaan?

2 maanden geleden

Reactie op Meissie1990

Hier is het babyzwemmen van 09.15 tot 10.00 uur. Normaal gaat onze zoon tus ...
Gewoon een keer gaan en kijken hoe het loopt. Mijn ervaring is dat je het een paar keer moet proberen en dan even kijken wat handig is qua voeding en slapen enzo. Toen onze oudste een maand of 8 was, begon hij steeds te huilen na het zwemmen. Bleek dat hij dan heel moe was en honger had. Wachten tot thuis lukte dan niet. Dus tijdens het aankleden kreeg hij alvast van die maïsvingers o.i.d. en dan voedde ik hem in de auto. Zo kon hij op de terugweg al vast slapen. Dat ging toen heel goed. Maar het duurde wel ff voordat ik erachter was wat het beste was voor hem.

2 maanden geleden

En hoe oud was jullie kindje toen jullie begonnen? Wat is gemiddeld zeg maar? Onze zoon is van 8-5.

2 maanden geleden

Reactie op Meissie1990

Hier is het babyzwemmen van 09.15 tot 10.00 uur. Normaal gaat onze zoon tus ...
Op de dag dat wij zwemmen slaapt ze ook wat later dan normaal. Ik laat het los want ze vind het hartstikke leuk. Valt vaak op de terugweg al in slaap en slaapt thuis dan verder.

2 maanden geleden

Hier bij de oudste was het zwemmen om half 11, precies op het moment waarop hij hoorde te slapen, ik ben toen dus 1 a 2 maanden eerder mijn bed uitgegaan om hem voor het zwemmen een dutje te kunnen laten doen. Toen was hij oud genoeg om het met “uitslapen” te rekken tot na het zwemmen. Dit was van 7 tot 9 maanden ongeveer dus was hij al een stuk ouder. Maar het is gewoon een kwestie van proberen. Het vind vanzelf een ritme.

2 maanden geleden

Voor ons is dit ook een logistieke uitdaging inderdaad! Babyzwemmen is hier van 10.45-11.45. Normaal krijgt hij rond 11.00 de fles. We hebben nu 1 keer geprobeerd om die fles te rekken en bij terugkomst te geven (rond 12u) - eerder durfde ik niet ivm spugen. Gelukkig heeft hij niet geklaagd. Was wel een uitdaging met de fles geven omdat hij steeds in slaap viel haha! Daarna meteen naar bed.