24 Reacties Nieuwste boven Haha altijd leuk om te proberen. 😂 donderdag weten wij het ook met de 20 weken echo
Bij mij begon het te bruisen, ik ben benieuwd 😂
Reactie op 💁🏻♀️ Bij mij begon het te bruisen, ik ben benieuwd 😂
Oeee spannend laat je weten of het klopte haha
Helaas geen baking soda in huis, anders had ik het ook wel willen testen. Ben ook altijd wel benieuwd wat klopt en wat niet 🤭
Reactie op Pam95 Helaas geen baking soda in huis, anders had ik het ook wel willen testen. B ...
Snap ik ja ik had het gelijk gehaald toen ik het zag 😂
Bij mijn eerste bruisde het en het bleek idd een jongen! Nu bruisde het niet, maar ik weet 18 December pas of het klopt 😬
Reactie op TSA Bij mijn eerste bruisde het en het bleek idd een jongen! Nu bruisde het nie ...
Ooo wat spannend nog eventjes haha, ik denk dat het bij de meeste wel klopt
Haha, ik heb een geslachtsecho gehad en we krijgen een meisje. Heb het net getest en het blijft stil. 😅 het gaat niet bruisen.
Reactie op Kimberly Wolters Haha, ik heb een geslachtsecho gehad en we krijgen een meisje. Heb het net ...
Haha wat leukkk! Gefeliciteeerd 🩷
Bij mij bruiste het en ik krijg een jongen 💙
Ik denk dat ik morgen toch maar even baking soda ga halen... 🤣
Ik ga het ook proberen, wij weten het vrijdag
Ik zit in een whatsappgroep met zwangeren waar we het allemaal hadden getest en bij 90 procent klopte het niet 😂. Ik heb zelf ook een keer of 3 op verschillende momenten geprobeerd en 3x bruisen en we krijgen toch echt een meisje 🤪. De nub theorie klopte wel bij iedereen!
Bij mij bruiste het maar ik krijg als het goed is een meisje 😅🤣
Aan de nub te zien dachten mensen hier op het forum ook dat het een jongen was😅
Reactie op S1994- Bij mij bruiste het maar ik krijg als het goed is een meisje 😅🤣
Aan de nu ...
Heb je al een geslacht echo gehad?
Reactie op Ktjeee Heb je al een geslacht echo gehad?
Ja met 16 weken geslacht echo gehad en de verloskundige zei een meisje
Ja heb ik gedaan bruisde en bleek idd een jongen
Gedaan, bruiste niet maar het is toch echt een jongen haha.
Ik heb het ook gedaan het bruiste niet en wij krijgen een meisje 🩷
Bij mij klopte die niet, we krijgen een jongetje 🩵