14 Reacties

2 jaar geleden

Is het geen blaasontsteking?

2 jaar geleden

Reactie op 3xmom

Is het geen blaasontsteking?
Nee dat is al uitgesloten middels urineonderzoek

2 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde gehad, pijn rechts onderin mijn buik richting mijn lies en lage rugpijn, dit al vanaf het begin van de zwangerschap, langzaam werd het steeds iets erger leek het. Ik heb wel ook een nacht wakker gelegen van de pijn, zo hevig was het op het laatst. Ik heb de ochtend hierna direct de verloskundige gebeld en heb met +-5 weken een extra echo gekregen om uit te sluiten dat het een bbz is. Bij mij zat het gewoon op de goede plek! M鈥檔 darmen waren heel onrustig te zien op de echo, dus ze vermoedde toch onrustige darmen als oorzaak van de pijn. Nu is de pijn helemaal weggetrokken. Ze willen je vaak wel zien bij dit soort klachten, gewoon voor de zekerheid omdat te lang doorlopen met een bbz wel grote gevolgen kan hebben. Misschien kan je vragen of je echo naar voren kan worden gehaald of dat je voor een extra echo kan komen?

2 jaar geleden

Even bellen naar je verloskundige en je zorgen bespreken. Ze denken altijd met je mee is mijn ervaring. Met 6 weken moeten ze (als het goed is) al iets kunnen zien van een vruchtzakje (met evt een vruchtje) in de baarmoeder. Succes 馃崁

2 jaar geleden

Ik had veel pijn maar dan juist links. Bij mij was het allemaal oke.

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties! Dat stelt gerust. Ik heb net de verloskundige gebeld en ik mag morgen al komen 馃槉馃崁

2 jaar geleden

Ik vind het zelf ook erg lastig! Fijn dat je terecht kan! Vandaag 6 weken zwanger en eigenlijk elk uur wel krampjes, die vallen mee. Maar ook meerdere keren per dag echt hevige pijn dat ik niets kan.. ik weet niet goed wat ik er mee moet doen en of ik iets moet doen.. over 2 weken heb ik mijn eerste echo. Aan de ene kant klinkt het heel snel maar ook zooo ver weg

2 jaar geleden

Hi meid ik heb het ook maar verloskundige zei dat het normaal was die 24/7 zeurderige buikkrampjes. Mijn rug kilt me ook ben 5+3 nu

2 jaar geleden

Hee meid, ik had een goede echo zaterdag (geen bbz dus) en ik kan je verzekeren dat die krampjes op random plekken eender wanneer komen haha, soms heb ik ze eens links dan eens rechts en soms ook allebei en dat je ze vaak hebt is ook normaal. ik heb ze ook ieder uur van de dag. veel succes in ieder geval voor de echo!

2 jaar geleden

Ergens 'blij' dit te lezen.. heb ook echt veel rugpijn en ook buik krampjes...

2 jaar geleden

De pijn die je beschrijft was precies zoals ik het voelde toen ik een bbz had. Aan de rechterkant steken en ook in m鈥檔 rug. Maar hoeft niet te zeggen dat jij nu ook een bbz hebt. Komt maar bij 1 op de 100 zwangerschappen voor dus de kans is heel klein.

2 jaar geleden

Ik heb vandaag een goede echo gehad met een kloppend hartje 馃槏 dus gelukkig geen bbz

2 jaar geleden

Ik heb aan de linkerkant banden en ben nu 7+1 dinsdag echo 馃槏馃崁