4 Reacties

2 jaar geleden

Geen verstand van, maar wel dezelfde situatie. Ik en mijn partner zijn ook allergisch voor katten. Daarnaast heb ik zelf nog heel veel andere allergieën, zowel dieren, als hooikoorts, als voedsel. Maar ons zoontje van nu 1.5 lijkt geen enkele allergie te hebben! Dus eigenlijk wil ik alleen maar zeggen dat je kindje het niet perse hoeft te hebben. Ik hoop voor jullie dat je kindje niet allergisch is. En wat een doorzettingsvermogen om met zoveel klachten toch je katten te houden!

2 jaar geleden

Wij hebben 4 katten in huis, en ook beetje angst ervoor. Mijn opa is extreem allergisch, en allergieën zoals hooikoorts zitten sterk in de familie, heb zelf ook meerdere. Onze dochtertje heeft er gelukkig geen last van, en is echt gek op de katten. De kat die ineens heel knuffelig naar mij was tijdens mij zwangerschap is nu haar grootste vriend, echt zo schattig! Maar ik snap dus heel goed je angst ervoor, want hier zit het ook dus. Je kan helaas alleen maar afwachten

2 jaar geleden

Ik ben als baby opgegroeid.met een hond en 3 katten. Pas op latere leeftijd ben ik allergisch geworden voor katten en sommige honden. Je kan er idd overheen groeien. Heb nu zelf 2 hondjes

2 jaar geleden

Hier ook nog een verhaal dat je gerust zal stellen. Mijn moeder, mijn broer en ik zijn alledrie heeeel erg allergisch voor katten. Mijn man, mijn vader, 2e broer en zus zijn niet allergisch. Dus qua gen geven we ongeveer 50:50 door. In onze zoektocht naar een gastouder hield ik mijn hart vast toen we op bezoek gingen bij een fantastische vrouw met meer dan 10 katten (ze fokt ook nog). Onze dochter gaat er nu 1,5 jaar naar toe en is absoluut niet allergisch. Ik hoop dat het ook zo zal gaan bij de tweede 🙏🏼