6 Reacties

één maand geleden

Ligt er allemaal aan of je kindje goed aankomt etc. Mijn eerste sliep rond 4 maanden de hele nacht door en op een gegeven moment sliep hij van 19.00 tot 10.00. Hij was flink, dus qua voeding zat hij goed. Mijn dochtertje sliep na 2 weken al door, maar die kreeg daardoor veel te weinig binnen: eindstand, uitgedroogd. Toen ben ik wekkers gaan zetten bij haar. Nu komt ze weer te snel aan (tante cb natuurlijk he.. nooit goed) en nu laat ik haar gewoon slapen.

één maand geleden

My god jaloersmakend zeg..😂 hoe doen jullie het overdag?

één maand geleden

Mijn baby slaapt van 18:30 tot 8, nooit aan gedacht om express een wekker te zetten hoor 🤣 als ie honger heeft hoor je t wel

één maand geleden

Reactie op RelaxedOrkaan817255

Mijn baby slaapt van 18:30 tot 8, nooit aan gedacht om express een wekker t ...
Hoe dan?😂😂 wat voor ritme overdag?

één maand geleden

Reactie op BB1121

Hoe dan?😂😂 wat voor ritme overdag?
Hij houd het gewoon niet langer vol dan 18:30 dus dat is bedtijd! Overdag wakkertijd van 1,5 uur ongeveer, meestal slaapje van 10 tot 11 en 13 tot 14/15 maar het slaapje van 16uur lukt vaak niet dus dan is het vaak van 16uur tot 18:30 beetje overleven 🤣

één maand geleden

Reactie op BB1121

My god jaloersmakend zeg..😂 hoe doen jullie het overdag?
Overdag slaapt ze van ongv 12:00 tot 16:00. Maar er zijn ook weer dagen dat ze bijvoorbeeld van 12:00 tot 13:00 slaapt en dan van 15:00 tot 17:00. Ik ben niet zo een fan van schema's, tenzij ze wat ouder worden en nog maar 1 dutje hebben, dan is t wel fijn om een vaste tijd te hebben 😆 Mijn oudste.. Tja die was totaal niet zo. Sliep wel lang in de nacht, maar tot zeker 5/6 maanden was overdag echt een survival routine 😅.