23 Reacties
2 jaar geleden
Ik denk dat ik geen bedankje doe of misschien na de laatste nacontrole nog wel iets. Dan kan ik nu nog tegemoet zien wat de toekomst brengt voor wat ik toepasselijk vind.
Ik geef ze wel als allereerst zo een geboortedoosje met snoepje mee. Hoe noem je dat? Kraamtraktatie? Maar dat is natuurlijk niet per se een bedankje.
Volgens mij gaf ik bij mijn vorige kindje een cadeaubon voor bloemen en een chocolaatje
2 jaar geleden
Oh wauw, goedemorgen. Ik lees dus niet goed.
Ik had het zelf over de verloskundige namelijk. Sorry 🤣
Kraamhulp gaven wij vorige keer een chocolaatje en een lief kaartje. Evenals de ziekenhuisafdeling waar we bevallen zijn.
Ik had toen geen fut en energie in grote dingen te regelen.
2 jaar geleden
Wij hebben voor de kraamhulp en de verloskundige een Rituals douchegel gegeven als bedankje voor alle goede zorgen en fijne kraamweek
2 jaar geleden
Bij de 1e niets gegeven en nu ook niet van plan. Ik betaal hun toch gewoon voor hun salaris? 😅
2 jaar geleden
Wij hebben een cadeau kaart gegeven en een pakketje met chocolaatjes etc. Ze heeft veel voor ons betekend dus wat ons betreft zeer verdiend
2 jaar geleden
Hier geven we een rituals pakket twv €50 als bedankje! We zijn zo blij met haar! Ze is lief voor de kinderen en doet haar taken perfect. Mag best wat extra kosten denk ik dan 😃
2 jaar geleden
Cadeaubon voor bloemen en geboortekaartje, wij zijn heel blij met onze kraamverzorgster!
2 jaar geleden
Wij hebben het bij de eerste niet gedaan en gaan het nu ook weer niet doen. Het is niet dat we de hulp niet waarderen maar het is in mijn ogen gewoon een gekozen baan waar ze voor betaald worden 🤷♀️. Ik weet ook dat bij dit soort beroepen (en dingen als juf of pedagogisch medewerker) je vaak veel en dezelfde kado’s krijgt. Ik kreeg van elk kind dat jarig was of weg ging of juffendag of verzin het zo gek niet, chocolade (waar ik dus niet eens van houdt). Niet tegen op te eten🫣 Je bent hier al snel niet echt blij mee (niet ondankbaar fcourse) maar om van elk gezin waar je komt een bos bloemen of een chocolaatje te krijgen is niet perse chill.
Als je echt graag iets wil geven peil dan even goed waar je denkt dat ze blij van zou worden, anders is het echt zonde gewoon 🤷♀️
2 jaar geleden
Niet gedaan bij de eerste en nu weer niet, ze kiezen zelf voor dit beroep. Ik geef een maaltijdbezorger ook geen fooi. Ookal moet hij door de regen, kiest er zelf voor om dat werk te doen. Ik werk in de zorg en krijg ook nooit wat, en dat verwacht ik ook niet, hoe zwaar het ook kan zijn. Heb er zelf voor gekozen 🤣
2 jaar geleden
Hier is het de tante van mijn man die weer komt :) vorige keer een groot pakket gegeven met thee, chocolade en een tas en sluitelhanger met kraamtopper erop. Nu was ik opzoek naar iets maar kan nog niet echt wat vinden dus ik denk dat ik deze keer een cadeaubon doe ook hartstikke leuk
2 jaar geleden
Ik heb een ijscadeaukaart voor de dames te waarde van 7.50. Dat is het standaardbedrag van deze kaart. Daar kunnen ze zelf een ijsje mee uitkiezen in een filiaal naar keuze. Lekker met het warme weer straks.
2 jaar geleden
Ik zou graag willen weten wat de persoon in kwestie leuk zou vinden en daar iets op afstemmen. Anders vind ik het zonde.
Maar ik ga zelf eerst afwachten hoe de Kraamzorg verloopt en of ik een bedankje op zijn plek vind. In eerste instantie vind ik namelijk ook dat het “gewoon” hun baan is, dus het hangt ook af van hoe ik het ervaar of ik het doe.
2 jaar geleden
Ik zit eraan te denken om de verloskundigen een apart ingepakte doucheschuim te geven en een kaartje. Wel pas bij de nacontrole dus we hebben nog even om dit te bedenken.
Het klopt dat ze allemaal “maar” hun werk doen. Ze verwachten denk ik daarom ook geen van alle een extraatje (nog nooit gehoord). Maar iemand in het zonnetje zetten omdat diegene ondanks dat het zijn of haar werk is geeft mijzelf ook gewoon een fijn gevoel! “Ze doen gewoon hun werk” vind ik altijd een beetje bitter een zuur klinken😅🫣
2 jaar geleden
Reactie op Hebe23
Ik zou graag willen weten wat de persoon in kwestie leuk zou vinden en daar ...
Ja dit is beter verwoord wat ik bedoelde indd!