12 Reacties

2 maanden geleden

Hier precies hetzelfde. Wakker worden met zijn hoofd tegen het bed of een voetje tussen de spijltjes 😂 Wij gaan voor de bedomranding van de Aerosleep. Deze is ademend en mocht hij met zijn gezichtje er tegenaan liggen, kan het dus geen kwaad

2 maanden geleden

Dit hadden we met ons zoontje ook, hij heeft toen een aantal maanden in een campingbedje geslapen (met het matras van het ledikant uiteraard) dit was voor ons de oplossing. Staat natuurlijk niet mooi in een babykamer, maar helemaal de moeite waard als iedereen daardoor slaapt 😉

2 maanden geleden

Inderdaad even behoed op zijn voor welke bedomrander je kiest ivm verstikkingsgevaar.

2 maanden geleden

Reactie op VeraVera2023

Dit hadden we met ons zoontje ook, hij heeft toen een aantal maanden in een ...
Ooo ja nog niet aan gedacht. Een camping bedje is natuurlijk zacht!

2 maanden geleden

https://www.bol.com/nl/p/hi-nature-baby-bedomrander-set-bedbumper-hoofdbeschermer-baby-set-van-2-320x27cm-150x27cm/9300000101255630?referrer=socialshare_pdp_androidapp Ik heb deze gekocht

2 maanden geleden

Reactie op Jessara

Inderdaad even behoed op zijn voor welke bedomrander je kiest ivm verstikki ...
Ik had een mooie bij onze oudste gehaald maar volgens de kraamverzorgster zijn er meerdere kindjes gestikt dus we hebben nu geen gebruikt. Hetzelfde geldt trouwens voor krabwantjes. Het rotte is dat het zowat in elke giftset zit.

2 maanden geleden

Reactie op Annie1979

Ik had een mooie bij onze oudste gehaald maar volgens de kraamverzorgster z ...
Wat is er gevaarlijk aan krab wantjes?😮

2 maanden geleden

Reactie op moppie040

Toen we in het kraamzorghotel zaten, had ik krabwantjes mee i.v.m. scherpe nagels etc. Maar dat mocht ik niet gebruiken. Er bleek een kindje gestikt te zijn en overleden. Pasgeboren baby's kunnen niet hun mondje ergens vanaf halen. We hebben meteen alle krabwantjes weggelegd.

2 maanden geleden

Nunki lakentje

2 maanden geleden

Reactie op moppie040

Die kunnen afgaan en zijn dan zo klein dat je kindje erin kan stikken.

2 maanden geleden

Reactie op N13

Nunki lakentje
Werkt dit ook als ze zich verplaatsen richting het voeteneinde? Hij kan er niet onderkomen oid?

2 maanden geleden

Reactie op nautic

Werkt dit ook als ze zich verplaatsen richting het voeteneinde? Hij kan er ...
Je moet hem uiteraard kort opmaken. Mijn zoon wordt zonder lakentje ook vaak wakker omdat hij met zijn benen tussen de spijlen zit. Met dit lakentje blijft hij echt op 1 plek liggen, zelfs niet een beetje schuin. Het is wel vrij duur, maar je kunt hem ook 2 weken testen voor 20? Euro via de website. Ik kan hier echt niet meer zonder, en heb het idee dat het hem ook veel rust geeft.