10 Reacties
4 maanden geleden
Hey hey, ik heb dit nu ook al een paar dagen, heel irritant want heb wel echt het gevoel dat mn menstruatie eraan zit te komen (emotioneel en flink opgeblazen buik 😬)
Benieuwd of het bij anderen wel al doorzet
4 maanden geleden
Gisterochtend had ik een sliert bloederige slijm, sindsdien roze afscheiding. Nu net vanavond is het overgegaan naar echt bloed helaas. Gelukkig niet veel, valt tot nu toe erg mee
4 maanden geleden
Reactie op Renske_
Bij mij is het nu ineens doorgezet! Hopelijk bij jou ook snel.
Ik hoop het ook, niet omdat t zo leuk is maar dat afwachten is ook niks 🙄🙄🙄
4 maanden geleden
Ik had dit vorige week 3 dagen en daar bleef het bij. Toen stopte het 2 dagen en nu steeds wat bruinige afscheiding..
Raar, want ik had eigenlijk een bloedbad verwacht. Mijn eerste paar menstruaties na de vorige zwangerschap waren namelijk juist heel heftig. Daarna werd het weer als normaal.
4 maanden geleden
Ik had dit ook! Uiteindelijk 3 dagen beetje rozig/slijmachtig met af en toe 'echt' bloed tussendoor. Ik vroeg me al af of dit normaal was... Had ook meer een bloedbad verwacht eerlijk gezegd
4 maanden geleden
Afgelopen vrijdag is ook mijn eerste keer weer begonnen. Begon idd met een beetje lichtroze, en sinds zondag was het ineens volle bak, non stop krampen en zoveel bloed 🥲 Voor de zwangerschap had ik echt letterlijk een lichte menstruatie van 2/3 dagen, en nu gewoon deze horror. Merk dat mn keizersnede litteken ook geen fan is 😭
4 maanden geleden
Bij mij begon het na 7,5 week ook met licht roze verlies en ging toen over op gewoon bloed ( niet super heftig ) nu 2 weken later nog steeds bruin slijm😒