55 Reacties

vorig jaar
Wij houden het rustiger. De muur is op de foto wat roder dan in het echt. Er komen nog wel wat leuke schilderijtjes op de muur

vorig jaar
https://www.karwei.nl/assortiment/vliesbehang-vayen-zand-dessin-120952/p/B228811?base_click=true
Wij gaan voor dit behang van de karwei. 1 muur wordt behangen, de andere muren in een lichte zandkleur geschilderd.

vorig jaar
Ik ga denk ik voor oudroze en 1 muur dan zo half roze half wit en op het witte gedeelte hartjes muur stickers. Ik wil nu we een meid krijgen wel een echte meisjes kamer 🤣

vorig jaar
Reactie op Koninginvanhetgezin
Ik ga denk ik voor oudroze en 1 muur dan zo half roze half wit en op het wi ...
Nou dat heb ik dus een beetje. Eerst wou ik graag voor neutraal gaan beige en dierenbehang wat ik nog heel mooi vind. Maar nu we weten dat we een meisje verwachten vind ik een echte meisjes kamer ook geweldig. Maar om daarvoor de juist behang te vinden vind ik lastig want wil graag sws een muur met behang dat er iets gebeurt

vorig jaar
Wij krijgen een jongetje en willen een neutraal kamertje. We hebben dit behang van de Praxis met een lichte beige-achtige kleur erbij op de muren :)

vorig jaar
Reactie op Lovexo
Nou dat heb ik dus een beetje. Eerst wou ik graag voor neutraal gaan beige ...
En een leuk behangetje met bijv regenboogjes of hartjes of bloemetjes dan? In neutrale kleurtjes? En dat combineren met een mooie oudroze kleur?

vorig jaar
Hier ook het prachtige behang van Poespas op de muur. Verder hebben wij er geen echte ‘meiden’ kamer van gemaakt maar neutraal met groene en houttinten.

vorig jaar
Reactie op Jolein1993
Hier ook het prachtige behang van Poespas op de muur. Verder hebben wij er ...

Nog steeds heel blij mee😍

vorig jaar
Reactie op Smie26
Prachtig behang! Heb je een foto van het eindresultaat? En welke zandkleur heb je erbij gekozen?

vorig jaar
Reactie op Beau24.
Voor onze dochter, het behang is beige en we kleden het aan met roze access ...

Waar heb je deze van?

vorig jaar
Ik vind het ook erg moeilijk, bij ons zoontje hadden we veel sneller beslist. Dus ik volg ook even mee. 😅
Wij hebben wat staaltjes opgevraagd bij Roomblush, waarvan diegene van de foto voorlopig onze voorkeur heeft. Nu nog even afwachten hoe het er in het echt uitziet...