55 Reacties

vorig jaar

Wij houden het rustiger. De muur is op de foto wat roder dan in het echt. Er komen nog wel wat leuke schilderijtjes op de muur

vorig jaar

https://www.karwei.nl/assortiment/vliesbehang-vayen-zand-dessin-120952/p/B228811?base_click=true Wij gaan voor dit behang van de karwei. 1 muur wordt behangen, de andere muren in een lichte zandkleur geschilderd.
Ik ga denk ik voor oudroze en 1 muur dan zo half roze half wit en op het witte gedeelte hartjes muur stickers. Ik wil nu we een meid krijgen wel een echte meisjes kamer 🤣

vorig jaar

Reactie op Koninginvanhetgezin

Ik ga denk ik voor oudroze en 1 muur dan zo half roze half wit en op het wi ...
Nou dat heb ik dus een beetje. Eerst wou ik graag voor neutraal gaan beige en dierenbehang wat ik nog heel mooi vind. Maar nu we weten dat we een meisje verwachten vind ik een echte meisjes kamer ook geweldig. Maar om daarvoor de juist behang te vinden vind ik lastig want wil graag sws een muur met behang dat er iets gebeurt

vorig jaar

Wij krijgen een jongetje en willen een neutraal kamertje. We hebben dit behang van de Praxis met een lichte beige-achtige kleur erbij op de muren :)

Reactie op Lovexo

Nou dat heb ik dus een beetje. Eerst wou ik graag voor neutraal gaan beige ...
En een leuk behangetje met bijv regenboogjes of hartjes of bloemetjes dan? In neutrale kleurtjes? En dat combineren met een mooie oudroze kleur?

vorig jaar

Ben vanmiddag na een behang zaak geweest, heb nu dit in gedachten wat ik toch wel heel mooi vind. 2 muren iets drukker en 2 muren rustig.

vorig jaar

Voor onze dochter, het behang is beige en we kleden het aan met roze accessoires.

Reactie op Beau24.

Voor onze dochter, het behang is beige en we kleden het aan met roze access ...
Prachtig 😍 waar heb je deze vandaan?

vorig jaar

Hier ook het prachtige behang van Poespas op de muur. Verder hebben wij er geen echte ‘meiden’ kamer van gemaakt maar neutraal met groene en houttinten.

vorig jaar

Reactie op Jolein1993

Hier ook het prachtige behang van Poespas op de muur. Verder hebben wij er ...
Nog steeds heel blij mee😍
Prachtig behang! Heb je een foto van het eindresultaat? En welke zandkleur heb je erbij gekozen?

vorig jaar

Reactie op 💁🏻‍♀️

Prachtig 😍 waar heb je deze vandaan?
Poespas wel prijzig, maar erg mooi 🤩

vorig jaar

Reactie op Eerstekindje2024

Prachtig behang! Heb je een foto van het eindresultaat? En welke zandkleur ...
We moeten alles nog schilderen en behangen. Ik zal een foto maken als het af is!

vorig jaar

Wij hebben behang van Tinne+Mia! Ook eens wat anders! Op mijn Instagram (@dideevers) kun je de hele kamer van ons meisje bekijken 🥰

vorig jaar

Hier unisex kamertje, zodat onze zoon er eerst in kan en daarna onze dochter als ze wat groter is :)

vorig jaar

Reactie op Beau24.

Voor onze dochter, het behang is beige en we kleden het aan met roze access ...
Waar heb je deze van?

vorig jaar

Waar heb je deze van?
Poespas en dan in de kleur beige

vorig jaar

Ik vind het ook erg moeilijk, bij ons zoontje hadden we veel sneller beslist. Dus ik volg ook even mee. 😅 Wij hebben wat staaltjes opgevraagd bij Roomblush, waarvan diegene van de foto voorlopig onze voorkeur heeft. Nu nog even afwachten hoe het er in het echt uitziet...

vorig jaar

Voor de helft bezig haha. (Let niet op de lamp,daar komt een nieuwe voor) dit is de basis kleur met zand kleur en bijpassende regenboog sticker. En heb super leuke mand in een vorm van een appel.