11 Reacties

vorig jaar
ik ben nu 23 weken en kan al bijna niet meer lopen of zitten van de bekkenpijn. Vorige zwangerschap ook last van gehad, maar niet zo erg dat ik mij kan herinneren. Vocht houd ik nu nog niet vast, maar bij de 1e zwangerschap vanaf 20 weken ook ontzettend veel. Geen vergiftiging gehad uiteindelijk

vorig jaar
De bekkenpijn, lage rugpijn, niet lang kunnen staan/lopen/zitten zijn erg herkenbaar en ben pas 23+4... vorige zwangerschap pas echt op het eind laat gekregen van mijn bekken. Deze zwangerschap is echt totaal anders en niet zoals ik mij had voorgesteld.
Daarnaast heb ik ook al echt een beste buik, waar ik geregeld de vraag krijg of er wel 1 in zit aangezien ik pas eind mei ben uitgerekend. De kleine meid maakt ook al lekker gebruik van alle ruimte😅🥴
Ik ga om de week naar Fysio en sinds 3 weken ben ik begonnen met zwangerschapsyoga.

vorig jaar
Oeh herkenbaar wat ik lees hier. Vooral pijn in liezen @kerstwonder want dat lees ik nooit snel bij bekkenpijn.. maar heb ik dus ook!
hier ook vanaf 20 week (nu 23) meer last. Kan ook niet lang lopen, stil staan of lang zitten en al helemaal niet op harde of verkeerde stoelen.
Als ik heb gerust kom ik enorm stijf omhoog en zijn de eerste passen ook erg moeizaam, met die pijn ergens binnenin liezen.
Ik liep bij bekkenfysio (nu even geen afspraak meer staan) want heb oefeningen. En verder kon ze niet zoveel. Doe verder zwangerfit en zwangerzwemmen.
Benieuwd hoe de laatste 17 weken gaan.
Ik had bij mijn eerste zwangerschap niet echt in de zwangerschap bekkenpijn maar juist na, eigenlijk erg lang, sowieso een jaar, met tot 2 jaar daarna nog rest klachten.

vorig jaar
Reactie op Nour_2021
hoi wat betreft je vocht. hoelang hou je al veel vocht vast. ?
Ik nu sinds 3 dagen echt veel. Dat ik gewoon me vinger erin druk en ong 5 min erin blijft staan.

vorig jaar
Reactie op Nour_2021
ik zou daar voor een afspraak maken bij je huisarts of verloskunde en aange ...
Ja loop bij de gynaecoloog, ga morgen ook bellen, ben ook 3 kilo aangekomen binnen 1 week. Is ook te veel 🙏🏼 hopen geen beginnende vergiftiging want onze zoon wordt al met 37 weken gehaald. Dus hoop niet eerder