8 Reacties
één maand geleden
Ik heb ook nog steeds last van mijn bekken. Als ik op een verkeerde manier zit of te lang heb gelopen bv dagje shoppen ga ik kapot. Ik lees mee..
één maand geleden
Ik heb ook nog bekkenpijn en heb al veel fysio gehad en chiropractie
Bij mij zat mn SI gewricht echt scheef en mn bekken was slap en instabiel
Ik werrk inn de zorg en moest me gewoon ziekmelden, heb gedeeltelijke werkzaamheden gedaan
Nu 20 weken verder en ik merk verbetering. Ik dacht dat het nooit meer beter zou worden.
Ik heb er wel voor gekozen om minder zwaar beroep te gaan doen, dus ik heb binnenkort een nieuwe baan. En dan wil ik gezond gaan sporten. Zodat ik me lichaam niet meer forceer.
Mijn werk was begripvol en natuurlijk legde ze hier en daar ook wel wat professionele druk uit. Mijn ervaring is dat je voet bij stuk moet houden en niet door je pijn grens heen moet gaan
Ik verwees ze altijd door naar mijn fysio of huisarts bij vragen, dan waren ze direct stil🤣
Niet fijn voor je dat je werk je druk geeft… wat voor werk doe je?
één maand geleden
Reactie op carmenflower
Ik heb ook nog bekkenpijn en heb al veel fysio gehad en chiropractie
Bij mi ...
Ik had weinig verbetering met fysio
Chiropractie heeft mij verder geholpen.
Ook ondanks de pijn adviseer ik om toch te bewegen. Bij mij is het ook stijfheid.
Helaas geen wonder tips, training en rust zijn de beste geneesmiddelen hierbij. Je kan altijd nog langs huisarts gaan om de mogelijkheden te bespreken, dat heb ik ook gedaan. Zij boden mij aan om naar een sport arts te gaan. Ik heb dit niet gedaan omdat ik eindelijk verbetering merk.
Maar ik besef me wel dat ik moet gaan trainen om de spieren erom heen sterker te maken..
17 dagen geleden
Hoe is het nu met jullie bekkenpijn? Toen ik 1 of 2 dagen in de week werkte, met na mijn verlof ging het best oke met mijn bekken. Nu werk ik weer 3 dagen waarvan 2 dagen achter elkaar en mijn bekken vinden dat helemaaaal niet leuk 😅 krijg nu ook ineens rare steken in mijn bil, dat straalt dan weer door naar mijn knie
12 dagen geleden
In een ander topic ook gedeeld, maar bij mij heeft de chiropractor/manueel echt een wereld van verschil gebracht. Was al maanden heel erg beperkt in m’n bezigheden door de klachten. Bijv 20 min eten koken moest ik erna echt gaan liggen. Bekkenfysio hielp niks. Uiteindelijk bij een chiropractor terecht gekomen, een stoornis in m’n nek veroorzaakt een beknelde spier die mijn bekken scheef trekt. Flink gekraakt en een dag later kon ik alweer voor 80-90% m’n ding doen! Ze werken volgens de Meyer methode, die man kon me zowat ‘lezen’ zo bijzonder.