Hi dames,
Ik ben sinds een week aan het afbouwen borstvoeding en ervaar vage klachten. lage rugpijn, buikpijn, pijn onderste ribben. (Spierpijn?) soms misselijk en maagdarmklachten, elke keer plassen. Ik heb geen koorts en ook geen pijn in borsten.
Heeft iemand ervaring met deze klachten na het stoppen of afbouwen met het geven van borstvoeding?
.
Ik hoor graag ervaringen...
Oh zo herkenbaar, rugpijn, hoofdpijn, buikpijn, opgeblazen gevoel (veel vocht vast houden), veel naar de wc, geen energie, erg emotioneel. Ik dacht eigenlijk dat het kwam doordat ik ongesteld ben geworden maar dit laten samenvallen (afbouwen en ongesteld worden) is zeker geen aanrader…
Ik ben sinds dit weekend volledig gestopt met bv. En sindsdien lig ik eerst een paar uur te rillen in bed ‘s avonds van de kou, om vervolgens badend in het zweet weer wakker te worden. Alsof ik aan het afkicken ben 😅. Hormonen duidelijk van slag!
Geen lichamelijke klachten, wel mentaal. Heb me hardop afgevraagd of ik overspannen of depressief was. Voelde me een paar dagen zó slecht. Kon alleen maar huilen en slapen. Erg heftig en best van geschrokken! Besefte me later pas dat het door de hormoonschommeling van het stoppen met bv kwam…