10 Reacties

7 maanden geleden

Ik had dit ook maar ik ging uit van een buikgriep. Dat gaat ook erg rond een houdt lang aan.

7 maanden geleden

Ja hier ook gehad. Zowel fysiek als mentaal.

7 maanden geleden

Hier ook vergelijkbare klachten. Ik denk zelf dat het door hormoonwisseling komt

6 maanden geleden

Wow ja, herkenbare klachten maar had het totaal niet gelinkt aan het afbouwen! Hoe gaat het nu met jou?

6 maanden geleden

Veel herkenbaar! Ik heb ook een aantal weken last gehad van duizeligheid en mist in m'n hoofd wat verergerde met koffie drinken...

6 maanden geleden

Heb ook nogal hoofdpijn sinds ik aan het afbouwen ben.

6 maanden geleden

Oh zo herkenbaar, rugpijn, hoofdpijn, buikpijn, opgeblazen gevoel (veel vocht vast houden), veel naar de wc, geen energie, erg emotioneel. Ik dacht eigenlijk dat het kwam doordat ik ongesteld ben geworden maar dit laten samenvallen (afbouwen en ongesteld worden) is zeker geen aanrader…

6 maanden geleden

Lijkt alsof het inderdaad door hormoonschommeling komt. Al eens je ijzer en b12 laten checken?

6 maanden geleden

Ik ben sinds dit weekend volledig gestopt met bv. En sindsdien lig ik eerst een paar uur te rillen in bed ‘s avonds van de kou, om vervolgens badend in het zweet weer wakker te worden. Alsof ik aan het afkicken ben 😅. Hormonen duidelijk van slag!

6 maanden geleden

Geen lichamelijke klachten, wel mentaal. Heb me hardop afgevraagd of ik overspannen of depressief was. Voelde me een paar dagen zó slecht. Kon alleen maar huilen en slapen. Erg heftig en best van geschrokken! Besefte me later pas dat het door de hormoonschommeling van het stoppen met bv kwam…