14 Reacties

2 jaar geleden

Die van mij doet het ook hoor.

2 jaar geleden

Reactie op MamavanNoah40

Die van mij doet het ook hoor.
Oh gelukkig hahaha. Raakte al even lichtelijk in paniek

2 jaar geleden

Onze kleine van 2 weken doet dit ook zo nu en dan, maar waar heb je gelezen dat het slecht zou zijn? Hier lees ik juist dat dit compleet normaal is: https://www.24baby.nl/baby/ontwikkeling/bellen-blazen/

2 jaar geleden

Reactie op Szeyu

Onze kleine van 2 weken doet dit ook zo nu en dan, maar waar heb je gelezen ...
Oh hahahahahaha

2 jaar geleden

Reactie op Szeyu

Hier en nog veel meer pagina’s 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Szeyu

Ik ga stuk want ze gebruiken dezelfde baby op de foto hahahahaha

2 jaar geleden

Reactie op Yasje91

Ik lees het nu ook inderdaad

2 jaar geleden

Reactie op Yasje91

Oh nee weghebben dezelfde pagina joh maar kijk onderaan staat dit Bellen blazen als alarmsignaal Heel soms kan het bellen blazen van je baby een reden zijn voor ongerustheid. Wanneer je baby dit al in de eerste dagen of weken na de geboorte doet, klopt er iets niet. Een pasgeboren baby hoort dit namelijk nog niet te doen. Is dit wel zo, dan kan dit wijzen op een afgesloten slokdarm. De melk kan dan niet naar de maag. Vaak merk je meer aan je kindje, zoals veel kwijlen, verslikken en niet kunnen drinken. Een operatie kan dit probleem oplossen.

2 jaar geleden

Ik zou op deze signalen letten: "Vaak merk je meer aan je kindje, zoals veel kwijlen, verslikken en niet kunnen drinken."

2 jaar geleden

Reactie op Szeyu

Ik zou op deze signalen letten: "Vaak merk je meer aan je kindje, zoals vee ...
Ja, inderdaad. Ik lees nu een stukje over reflux en verborgen reflux en heel veel van die symptomen voldoet hij aan toevallig, en daarbij is een symptoom bellen blazen dus ben wat geruster nu haha

2 jaar geleden

Reactie op Yasje91

Oh gelukkig hahaha. Raakte al even lichtelijk in paniek
Hahaha die van mij deed het al vanaf het begin. Volgens mij is het niks ergs. Op Google is alles altijd ernstig. Ik Google echt nooit meer hahah

2 jaar geleden

Reactie op MamavanNoah40

Hahaha die van mij deed het al vanaf het begin. Volgens mij is het niks erg ...
Echt hè hou op vreselijk 🤣

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde, heb zelfs zo'n foto die jij post omdat ik me zorgen maakte 😂 Ik denk dat het niks ergs is hoor, maar na de bevalling gaven ze aan dat het ook misselijkheid zou kunnen zijn...

2 jaar geleden

Hier ook hetzelfde, had inderdaad gegoogled en werd er niet vrolijk van, dus ben blij met deze topic. Het lijkt dus onschuldig te zijn, geruststellend