366 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Maanlicht
Die vindt dat de tijd veeeeeels te snel voorbij gaat 🥺
Ik vind het juist lekker. Ik heb niet zoveel met de babytijd. Ondanks geniet ik wel enorm maar kijk ik uit dat ze zo wat groter is🙈
3 maanden geleden
Reactie op Noelleanne95
Ik vind het juist lekker. Ik heb niet zoveel met de babytijd. Ondanks genie ...
Dat heb ik ook wel een beetje ja. Ik vind het heel bijzonder, zeker na een zwangerschapsafbreking 2 jaar terug, maar ik kijk er naar uit dat hij wat kan zeggen en dat hij de buggy in kan zodat die enorme kinderwagenbak niet mee hoeft in de auto 😂
3 maanden geleden
Ben ik de enige die tijdens de nachtvoeding op het forum kijkt puur om te checken of er op dat moment lotgenoten zijn die hetzelfde doen? 😴
3 maanden geleden
Reactie op Babymei24
Ben ik de enige die geen nieuwe kleren wil kopen omdat ik zeker weet dat ik ...
Na mijn eerste zwangerschap was ik ook zo, maar nu wil ik keuze hebben en omarm ik mijn postpartum lijf. Eventjes 1 a 2 maten erbij om mijn flubberbuikje comfort te geven en ik krijg continu te horen dat ik straal. Win-win. Vooral dat ik mij niet slecht voel dat ik niet in die ene broek of dat ene jurkje pas.
3 maanden geleden
Reactie op Babymei24
Dit gevoel had ik na de 1e ook enorm. Helaas paste ik echt niets omdat er 10 kg aan bleef zitten. Ondanks veel sporten en op mijn eten letten is dit gebleven tot hij 11 maanden was. Toen begon ik weer een beetje af te vallen, maar met 2 maanden later was ik weer zwanger 😅. Ik heb nu juist meteen even een paar nieuwe kleding stukken gekocht. Dat ziet er én beter uit en ik voel mijzelf daar ook lekkerder in mijn vel. Ondanks dat er deze keer nu ook 5 kg is blijven hangen die er nog niet af willen. Al met al moet ik voor mijn oude kleren dus 15 kg afvallen en heb mijzelf daar 2 jaar voor gegeven. Vooral omdat ik bij de eerste dus merkte na een jaar pas weer af te "kunnen" vallen
3 maanden geleden
Reactie op Babymei24
Eén goede (dure) spijkerbroek gekocht in maat groter, en één passende korte broek.
Even ter overbrugging zodat ik me comfortabel voel. En die spijkerbroek woon ik in idd😅
3 maanden geleden
Ben ik de enige die maar niet kan wennen aan mijn ‘nieuwe’ lichaam. Ik ben echt super dankbaar voor mijn lieve meisje maar ik heb zo onwijs veel striae op mijn buik.. zelfs nog ver boven mijn navel 🥺 en over dat loshangend vel maar te zwijgen haha
3 maanden geleden
Ben ik de enige die jurkjes raar vind staan bij newborn baby meisjes?
3 maanden geleden
Ben ik de enigste die blij zal zijn als me dochter van de fles af is 😂 zij heeft reflux en ik blijf maar wassen en als ik jbpm gebruikt zit ze verstopt 💩… #12weken
3 maanden geleden
Ben ik de enige die van zichzelf het niet zwaar mag vinden. Wij hebben enorm geluk met onze dochter, ze is vrolijk, relaxt, slaapt door en huilt weinig. Toch vind ik het af en toe zwaar, maar mag van mijzelf niet klagen, want het gaat echt super goed en ben enorm gelukkig en aan het genieten. Ik denk dan, andere hebben het zwaarder, dus niet zeuren.
3 maanden geleden
Ben ik de enige die zich zorgen maakt over het slapen op de omvang? Onze dame slaapt moeilijk overdag in haar eigen bedje. Ze is bijna 10 werken oud en start eind deze maand op de opvang. 🥺