366 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Noelleanne95
Ben ik de enige die zich zorgen maakt over het slapen op de omvang? Onze da ...
Nee niet het slapen. Wel dat ze zich nog niet zelf kan vermaken en daar dat echt wel moet kunnen. Er zijn natuurlijk nog meer kinderen. Hier thuis is het gelijk huilen als ik haar op haar rug leg.
Hebben ze bij de opvang geen hang wieg of zo iets op de groep? Misschien gaat daar slapen wel beter in?
3 maanden geleden
Reactie op Noelleanne95
Hier waren wij er ook bang voor, vandaag had de meid haar eerste dag en 3x in het bedje geslapen. Ruim een uur. Vreemde ogen dwingen, en veel indrukken waar ze moe van raken.
Thuis hoeven wij het overdag ook niet te proberen maar gaan er nu wel actief mee aan de slag!
3 maanden geleden
Reactie op Noelleanne95
Probeer je er toch niet te veel zorgen over te maken. Ik had met de eerste net dezelfde zorgen en was op een gegeven moment echt geobsedeerd met het in bed kunnen slapen, want 'dat moet hij op de opvang toch echt zelf kunnen'. Dat heeft toen echt mijn verlof verpest.
Het bleek achteraf ook niet nodig, hij deed het meteen goed op de opvang. Sliep daar zelfs beter dan thuis! 😅
De dames die daar werken hebben zoveel ervaring en krijgen regelmatig kindjes die nog wat hulp nodig hebben. Dat komt echt wel goed. Geniet nog van die laatste weken van je verlof!
3 maanden geleden
Reactie op Noelleanne95
Ik werk bij de opvang en het ene kindje is zo anders als het andere kindje. Ene baby slaapt juist 10x beter dan thuis, andere doet hazenslaapjes, andere hebben extra hulp nodig. De leidsters passen zich echt wel aan naar jou baby! Ze hebben de ervaring dus wees niet bang
3 maanden geleden
Ben ik de enige die er aan toe is om gewoon weer lekker te gaan werken🙈
(Begrijp me niet verkeerd, ik hou zielsveel van mijn kinderen maar ik ben gewoon een veel betere en leukere moeder als ik af en toe ook iets anders mag ondernemen). Niets zo lekker als na een werkdag met een voldaan gevoel weer naar huis rijden naar je liefdes💙💙💙
2 maanden geleden
De dagen met alleen een baby thuis soms best wel saai vind? Ik hou heel veel van m'n kind, maar je kunt nog maar zo weinig op deze leeftijd en het proberen te vermaken is dan soms zo saai en zo vermoeiend.
2 maanden geleden
Reactie op Meibaby2024
De dagen met alleen een baby thuis soms best wel saai vind? Ik hou heel vee ...
Kan je niet lekker erop uitgaan? Juist met baby chill om je eigen dingen nog te doen, als ze groter worden krijgen ze wel een mening van wat leuk om te doen is en wat niet 🤣
2 maanden geleden
Reactie op Meibaby2024
Ik heb precies hetzelfde! Is helemaal geen rare gedachte. De vrijheid is er nu even vanaf, maar weet ook zeker dat de wereld langzaam weer wat groter wordt..
2 maanden geleden
Reactie op Meibaby2024
Ik heb dit ook, en tegelijkertijd weet ik nu al dat ik hem zó ga missen als ik weer te werk ben 😭
2 maanden geleden
Ben ik de enige die me-time mist (zoals in bad, alleen op pad etc) maar wanneer ik me-time heb een gehaast gevoel heb.
2 maanden geleden
Ben ik de enige die sinds de bevalling last heeft van jeukende oksels?
Vreselijk. Schijnt te komen door veranderingen in je hormoonhuishouden, ik kan niet wachten tot het weer over gaat😵💫
2 maanden geleden
Reactie op Duplofiets
Ben ik de enige die sinds de bevalling last heeft van jeukende oksels?
Vre ...
Oooh dit had ik ook zo erg! Bij mij is het sinds een week of twee over (ben 5 maanden geleden bevallen, maand geleden gestopt met borstvoeding)