Onder het mom "you're never alone" bedacht ik me net dit leuke spelletje:
Je begint een vraag met "Ben ik de enige die..." en vult aan, liefst in mom/preggo edition. Dus grappige/opvallende/vreemde zaken die je doet/denkt/meemaakt! Als je een stelling leest en je denkt "No way, doe ik ook, ik dacht dat ik de enige was", dan geef je een hartje! Ik ga eerst 😊
Ben ik de enige die zich op dagen eenzaam voelt?
Mijn partner is voor enk ...
Helemaal begrijpelijk en ook herkenbaar. Probeer toch even met de baby buiten de deur te komen. Even naar de bakker of de supermarkt. Dat je toch onder de mensen bent.
Ben ik de enige die de overgang van een naar twee kinderen zwaarder vind da ...
Nee, hoor hier ook! Ik moest bij nul na 1 allen wennen dat deel van mijn ‘ vrijheid ‘ weg was verder niet zwaar. Nu met twee wil ik het niet zwaar noemen, maar soms meer een uitdaging haha! Zoals als mijn man weg is. En onze peuter moet naar bed en dan de baby net in haar huiluurtje zit. Je wil de baby niet laten huilen, maar voor naar bed brengen peuter heb je wel twee handen nodig en de draagzak vind ze niks 😂 Je wilt even naar zolder voor de was, maar kan de peuter niet allen laten met de baby. Anders word ze als levende pop gebruikt. Dus moet de was of later of peuter mee of wachten dat baby in bed ligt te slapen 😂zulke situaties
Ben ik de enige bij wie de smaak en reuk ineens veranderd, 10,5 week na de bevalling?
Ik vind bepaalde deo's ineens stinken en cola raar smaken... Ben wel aan het afbouwen met bv.
Ben ik de enige die het super fijn vind als zoonlief een langer slaapje doet overdag, maar op het moment dat hij gewekt moet worden ineens het spaansbenauwd krijgt omdat ik bang ben dat hij misschien niet meer ademt?
😳
Celebrations voor lunch eet omdat dat het enige is waar ik bij kom met een slapende baby op schoot.
Normaal gesproken zou ik de baby even wegleggen maar gezien ze hierdoor al drie keer is wakker geworden en enorm chagrijnig is, accepteer ik mijn lot maar🤣
Ben ik de enige die op deze warme dagen zeiknat is van het zweet, zeker op de borstvoedingsmomenten. Hallo dan ontzwangeren, echt bizar… moet nu helemaal veel drinken 😅.
Ben ik de enige die zich ontzettend kan ergeren aan volwassen mensen die niet terugzwaaien of hoi terugzeggen als mijn peuter ze vrolijk gedag zegt/zwaait? 🤣
Ben ik de enige die met de 2e geen idee hoe oud je baby is in weken.. maar nu alleen maar telt in maanden. Bij m'n dochter telde ik tot bijna een jaar de weken.. nu bij m'n zoon van 3,5 maand heb ik geen idee hoeveel weken oud hij is haha
Ben ik de enige die naar 3,5 maand nog steeds met zoogcompressen in moet lopen omdat er zoveel melk gelekt wordt in de nacht, waardoor ik overdag ook echt niet zonder durf...
Ben ik de enige.. waarvan de baby totaal geen voorkeur heeft voor mama?
Ze lacht naar iedereen en kan ook door anderen getroost worden. Ik voel me speciaal 🤣 wel handig hoor!
Ben ik de enige die totaal geen dagelijks ritme heeft? Ik volg geheel de baby gedurende de dag.
Ik vind het nu heerlijk maar met de start van werken komende week, zit ik toch te bedenken hoe ik met bv meer regelmaat kan invoeren… Onzekerrr