366 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Noelleanne95

Ben ik de enige die de overgang van een naar twee kinderen zwaarder vind da ...
Neehoor, ik ook! Ik hoor ook vaak mensen zeggen dat 0-1 moeilijker is, maar ik ervaar dit echt niet zo. 1 kind hebben is toch écht makkelijker dan 2 😭

2 maanden geleden

Reactie op Babymei24

Ben ik de enige die totaal geen dagelijks ritme heeft? Ik volg geheel de ba ...
Ik was daar met mijn eerste ook superonzeker over. Was voor niets nodig. De regelmaat komt er vanzelf door de vaste tijdstippen van opstaan en de routine van de kinderopvang. Daar gaan ze over van babyslaapritme naar vaste dutjes. Ook het voeden verloopt op vrij vaste momenten dus gewoon zorgen dat je kolf om de 3u in het begin. Komt goed mama, uou can do it!

2 maanden geleden

Reactie op Meissie1990

Jaaa hier ook! Zelfs tijdens zijn ochtendslaapje wat vaak lang is (middag ...
Nee heel herkenbaar! Zelfs als mijn partner ons kindje vastheeft sta ik mentaal nog stand-by voor het geval hij hem niet stil krijgt ofzo. De enige momenten dat ik echt even uit kan tunen is als ik hem bij mijn (schoon)moeder afgeef en dan even kan slapen of iets voor mezelf kan doen. Dan weet ik dat ze het met een voeding wel even voor elkaar krijgen;)

2 maanden geleden

Reactie op Baby-mei24

Ben ik de enige die me-time mist (zoals in bad, alleen op pad etc) maar wan ...
Echt zo…. Je wilt niet weten hoe snel ik, onbewust, mijn eten naar binnen prop. Moet er echt om denken even diep te ademen en gewoon te zijn

2 maanden geleden

Ben ik de enige die nog steeds verdriet heeft over hoe haar bevalling is gelopen en de positieve verhalen niet kan lezen

2 maanden geleden

Reactie op Jessara

Ben ik de enige die nog steeds verdriet heeft over hoe haar bevalling is ge ...
Lieve vrouw, zoek daarvoor hulp! Dat heb ik ook gedaan en dat heeft me heel goed geholpen!

2 maanden geleden

Reactie op aj205a

Echt zo…. Je wilt niet weten hoe snel ik, onbewust, mijn eten naar binnen p ...
Oh ja, ik inhaleer mijn eten bijna🙈 Vind het heel lastig om daar rustig de tijd voor te nemen, ook als man gewoon thuis is, want stel dat een van de kinderen me ineens nodig heeft. Stom eigenlijk.

2 maanden geleden

Ben ik de enige die zin heeft in wat kouder weer zodat mijn baby eindelijk weer wat leukere kleertjes aankan ipv die eeuwige stomme rompers 😆?

2 maanden geleden

Reactie op Koninginvanhetgezin

Ben ik de enige die zin heeft in wat kouder weer zodat mijn baby eindelijk ...
Helaas is hier veel van maat 62 met lange mouwen alweer te klein, terwijl het nooit gedragen is :(

2 maanden geleden

Ik vind het wel handig zo met ons kotsertje 😅 5 outfits wassen ipv 5 rompers... pfff

2 maanden geleden

Jaahaaa

2 maanden geleden

Ben ik de enige die onwijs last heeft van m’n rug? Door het niet ergonomisch tillen uit wiegje/ledikant 😵‍💫

2 maanden geleden

Ben ik de enige die onze baby gewoon kleertjes aan doet met dit weer? Ze heeft het anders echt te koud😅 alleen romper doen we alleen bij 30+ graden, ze ligt nu in lange broek en shirt met lange mouwen🙈

2 maanden geleden

Ben ik de enige die echt trek heeft maar weet dat de baby ook elk moment wakker wordt voor een voeding en dan dus maar wacht met zelf eten, en de baby gewoon nog een uur aan het slapen is? Waardoor je dus écht lang met honger zit te wachten voor niks? Happening right now 🥲

2 maanden geleden

Ben ik de enige die mijn baby een romper maat 92 (van grote broer) heeft aangetrokken omdat ik na een spuitluierincident te lui was om naar boven te lopen voor een schone romper? 🤭

2 maanden geleden

Jaaa al mijn babies zijn in de zomer geboren en super warmbloedig dus hebben echt tot maat 72 ofzo bijna geen kleertjes aangehad 😭😭

2 maanden geleden

Ben ik de enige die dagelijks wel een foto maakt van de dubbele kin van haar baby? Chonkyyyy

2 maanden geleden

Ben ik de enige die enorme spijt heeft dat ze gestopt is met borstvoeding geven, maar op het moment van stoppen het echt te intens vond. (Borstvoeding ging 4 maanden met moeite en niet soepel)

2 maanden geleden

Reactie op LikeTABU

Ben ik de enige die enorme spijt heeft dat ze gestopt is met borstvoeding g ...
Nee, hier ook. Op dat moment was het teveel. Het ging hier ook moeizaam en kolfde fulltime. Nu worstel ik er soms ook mee dat ik ben gestopt..

2 maanden geleden

Reactie op frummeltje1

Nee, hier ook. Op dat moment was het teveel. Het ging hier ook moeizaam en ...
Pff ja jammer he! Ik zou het graag terug willen draaien. Het zou kunnen door te kolven maar wilt niet zeggen dat m’n meisje dan nog gaat aanhappen. Dat denk ik namelijk niet :(