366 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op LikeTABU
Pff ja jammer he! Ik zou het graag terug willen draaien. Het zou kunnen doo ...
Nee, het zijn lastige situaties ☹️ Ik houd er maar aan vast dat ik destijds mijn best heb gedaan en probeer er maar vrede mee te hebben!
één maand geleden
Ben ik de enige die echt áltijd moet gapen als ik een boekje voorlees? Het is zo raar 🤷🏼♀️
één maand geleden
Reactie op BabyJMVL
Ben ik de enige die vanaf het begin al niet echt wat begreep van de TOG waa ...
Hangt ook zo hard van je kindje af... mijn dochtertje slaapt nog in zomerpyjama's en hydrofiel slaapzakje terwijl mijn zoontje al soms fleece en TOG 2,5 aan heeft. Ik heb een kacheltje en een diepvriezer in huis 😅
één maand geleden
Reactie op FemkevM
Ben ik de enige die het best emotioneel vindt dat onze zoon aan hapjes gaat ...
Ja, ik vind het zo moeilijk de stap daadwerkelijk te zetten.
één maand geleden
Reactie op FemkevM
Ben ik de enige die het best emotioneel vindt dat onze zoon aan hapjes gaat ...
Had ik ook met mijn oudste. Nu met tweede heb ik enorm zin om morgen eerste hapjes te geven 😂
één maand geleden
Reactie op aj205a
Ben ik de enige die nog steeds moeite heeft mijn baby door bepaalde mensen ...
Dat had ik bij mijn eerste heel erg maar die vond dat zelf ook niet leuk. Dus dan hield ik haar lekker bij me, zo mocht van mij de wereld gewoon vanuit mijn armen bekijken.
Mijn tweede vind het echt super gezellig dus die duw ik te pas en te onpas bij anderen in hun handen🙈
één maand geleden
Ben ik de enige die zich totaal niet heeft verdiept in slaapcycli en wakkertijden en gewoon het ritme van haar kind volgt?
één maand geleden
Reactie op Maanlicht
Ben ik de enige die het absurd vindt dat we 12 weken na de bevalling weer a ...
Nee, ik vind het ook absurd. Heb aansluitend nog ouderschapsverlof deels opgenomen, maar moet er binnenkort weer aan geloven terwijl ik het idee heb dat ons kindje helemaal niet klaar is om zo lang zonder mama/papa te zijn
één maand geleden
Ben ik de enige die... deze baby nu nog veel meer als kleine baby behandeld dan de oudere broer/zus op deze leeftijd? Ik was toen veel bezig met alle mijlpalen en dergelijke en nu wil ik het liefst dat de baby zo lang klein blijft.
We wachten bijv. Zo lang mogelijk met oefenhapjes tenzij we merken dat ze er behoefte aan heeft. Ze slaapt nog ingebakerd. En in slaap vallen savonds doet ze lekker bij mij aan de borst in bed (ik lees dus geen boekje voor enzo, wel overdag hoor no worries)