366 Reacties

één maand geleden

Ben ik de enige die... net een paar weken het gevoel heeft weer een beetje mentaal stabiel te worden, stort ik nu plots in. Morgen voor het eerst werken en het besef is er opeens.. ik voel zo veel tegelijk.

één maand geleden

Reactie op Maanlicht

Ben ik de enige die het absurd vindt dat we 12 weken na de bevalling weer a ...
Echt bizar! Hier in Engeland ligt het allemaal anders, ik ga met 7 maanden weer werken en dat vinden ze hier echt heel vroeg. Papa neemt dan 2 maanden en dan gaat baby met 9 maanden voor het eerst naar de opvang. (En is daar vaak de jongste, de meeste vrouwen gaan hier pas na een jaar weer werken) En kolfrecht is minstens een jaar.

één maand geleden

Reactie op maria_1234

Ben ik de enige die... net een paar weken het gevoel heeft weer een beetje ...
Hier hetzelfde. Morgen ook voor het eerst werken en loop de hele dag al met een blok in m’n. Voelt echt als het eind van een tijdperk nu het verlof erop zit

één maand geleden

Ben ik de enige die echt.. blij kan zijn om de eerste echte drol van mijn baby? Dus niet die zachte poep maar een echt drolletje. Hahaha

één maand geleden

Ben ik de enige die…. De baby verplaatst door gewoon het boxkleed bij alle hoeken te pakken en te tillen naar een andere ruimte?? 😅 scheelt 2x lopen, heb je kind en speelkleed tegelijk verplaatst

één maand geleden

Reactie op frummeltje1

Hier hetzelfde. Morgen ook voor het eerst werken en loop de hele dag al met ...
Ik zit nu ook aan mijn ontbijt met flinke tegenzin. Voel me ook melancholisch, deze periode komt nooit meer terug🥲. Het donker en vieze weer waar ik zo doorheen moet fietsen maakt het niet beter.

één maand geleden

Reactie op Iris-bloemetje

Ik zit nu ook aan mijn ontbijt met flinke tegenzin. Voel me ook melancholis ...
Dat besef dat die periode niet meer terugkomt vind ik ook moeilijk! Hier is het wel goed gegaan vandaag gelukkig. Wil nu wel heel veel mama (ook met slapen), maar vind het zelf ook fijn! Lekker nog even knuffelen. Hoe is het bij jou gegaan?

één maand geleden

Reactie op FemkevM

Ben ik de enige die het best emotioneel vindt dat onze zoon aan hapjes gaat ...
U bent wel al 59 weken zwanger volgens de app zie ik. Trekt u het nog?

één maand geleden

Reactie op MamaSann

Ben ik de enige die met de 2e geen idee hoe oud je baby is in weken.. maar ...
Ik vind het in maanden ook veel logischer klinken. Ik vind dat altijd juist zo stom als mensen zeggen ‘mijn zoontje is 45 weken oud…’ terwijl je ook gewoon kan zeggen dat je kindje 11 maanden oud is. 🤭 het is m’n eerste kindje en ik weet de hoeveelheid weken ook niet haha

één maand geleden

Ben ik de enige die soms met tranen in haar ogen naar haar tweede kijkt en het allemaal zoveel sneller (te snel!) vindt gaan bij het tweede kindje? 🥲

één maand geleden

Ben ik de enige die standaard loopt te janken bij de nacht voeding😂😭

één maand geleden

Ben ik de enige die al 4,5 maand dezelfde 4 spenen gebruikt, ipv dat ik ze heb vervangen om de ca. 6 weken wat ze officieel aanraden 🙈

één maand geleden

Ben ik de enige die die hele tog shit mbt slaapzakken nog steeds niet begrijpt en overal ook iets anders ziet staan?😅😵‍💫

één maand geleden

Ben ik de enige die af en toe helemaal gek word van een gefrustreerde baby? M’n kleine meisje wil heel veel, maar dat gaat nog niet allemaal en ik merk dat ik het zeer vermoeiend vind. 🙃

één maand geleden

Reactie op KirenFlora

Ben ik de enige die af en toe helemaal gek word van een gefrustreerde baby? ...
Jaaa hier ook, de hele tijd vermaakt worden en recht op zitten en op haar buik, terwijl ze dat helemaal niet lang volhoud🫠

één maand geleden

Reactie op MamaJ2022

Jaaa hier ook, de hele tijd vermaakt worden en recht op zitten en op haar b ...
Ah echt precies hetzelfde wat jij inderdaad omschrijft. Dan zijn dagen alleen met een baby terwijl papa werkt best wel lang. 😶

één maand geleden

Ben ik de enige met een baby met 5 verschillende soorten fopspenen waarbij elke dag een ander favoriet is 🤣

één maand geleden

Elk stukje baby over me heen wrijft nadat ze terug is van de opvang want ze RUIKT ANDERS

één maand geleden

Reactie op Rbmg

Elk stukje baby over me heen wrijft nadat ze terug is van de opvang want ze ...
Ik wil haar eigenlijk direct douchen of in bad doen 😅

één maand geleden

Reactie op Chezzy

Echt bizar! Hier in Engeland ligt het allemaal anders, ik ga met 7 maanden ...
Geweldig! Hier (op Bonaire) is er uberhaupt geen verlof voor vaders of ondernemende moeders. Ook 0 ouderschapsverlof! Absurd