366 Reacties
één maand geleden
Ben ik de enige die best wel trots is op haar lichaam (ook al zitten er nog wat extra kilo's aan) en wat het allemaal alweer aan kan?
Nog geen 5 maand geleden een keizersnede gehad en deze week gewoon meer dan 6uur fanatiek gesport in meerdere wedstrijden en trainingen. En dat voelt goed!
één maand geleden
Ben ik de enige die zich irriteert eraan dat sommige moeders doen alsof hun kind een uitzondering is, en bij elk dingetje iets achter zoekt? Natuurlijk vind je je eigen kind speciaal, ik vind m’n eigen kind ook bijzonder, maar je kind kan echt net zoveel als elke andere baby en heeft geen super krachten 😅 en niet elke klacht, signaal of symptoom betekent dat er iets aan de hand is…….
En ben ik de enige die pyjamaatjes tegenwoordig meerdere nachten achter elkaar aantrekt bij m’n baby van 4.5e maand omdat dat was scheelt? Natuurlijk check ik wel eerst na de nacht of hij droog en schoon is gebleven 🤭
één maand geleden
Oh en ben ik de enige die zich eraan stoort dat er 100 topics over dezelfde onderwerpen worden geopend? Ik bedoel… dan staan er al 100 topics open over een onderwerp, en wordt er over dat onderwerp nóg een topic over geopend. Lees de andere recente topics dan…
één maand geleden
Reactie op Asmsv
Ben ik de enige die best wel trots is op haar lichaam (ook al zitten er nog ...
Pyjama makkelijk meerdere nachten! Zelfs shirtjes ruik ik even of ze niet te erg naar melk ruiken... zo niet... kan het makkelijk nog een dag 😜 heb al was genoeg met baby, peuter en man....
één maand geleden
Reactie op ikwordmoederx
Ben ik de enige die zich irriteert eraan dat sommige moeders doen alsof hun ...
Sterker nog... ben ik de enige die... nog geen eens pyama heeft want al haar Kleertjes zijn lekker zacht en daar slaapt ze dan in 🤣
Wel toevallig eentje uit gratis doos aan gedaan maar die is nog ff te groot
één maand geleden
Reactie op maria_1234
Sterker nog... ben ik de enige die... nog geen eens pyama heeft want al haa ...
Ha! Ik ook (ik vroeg me ook af of ik de enige was). Sterker nog, sinds dat ie geboren is draagt ie zijn kleren 2 dagen achter elkaar (dag en nacht dus geen pyjama). Tenzij uiteraard t heel vies is.
één maand geleden
Niet mom editie.. maar…
Ben ik echt de enige die het belachelijk vind hoeveel een bekende YouTuber verdient tov andere banen die daadwerkelijk iets bijdragen aan de maatschappij? Ik bedoel, ik werk in de gehandicaptenzorg, maar ik heb echt geen geld voor 5 auto’s, een luxe villa met zwembad en 10 vakanties naar het buitenland per jaar….
En ja, ik ben jaloers, maar ja, buiten jaloezie snap ik het ook echt oprecht niet 😭
één maand geleden
Ben ik de enige moeder die geen kleding voor haar kind koopt bij de Hema?
Ik vind dat ze echt ontzettend leuke dingen hebben hoor, maar je ziet echt óveral kinderen met dezelfde pakkies aan waardoor ik het alweer minder leuk vind 😅
één maand geleden
Reactie op Asmsv
Ben ik de enige die best wel trots is op haar lichaam (ook al zitten er nog ...
Ik ben nooit tevreden geweest met mijn lichaam, totdat ik een kind kreeg😃 Inmiddels heb ik 2 kinderen, is mijn buik slapper, mijn kont verdwenen en zitten er nog wat kilootjes teveel aan, maar ik heb nog nooit zó lekker in mijn vel gezeten sinds ik moeder ben. Hulde aan het vrouwelijk lichaam!❤️
één maand geleden
Ben ik de enige die..als ik trots op straat wandel met mijn kleine in de wagen en ik een andere mama zie met een baby, ik zo'n moeder trots connectie voel ?
één maand geleden
Ben ik de enige die... zo dankbaar en trots is dat de borstvoeding lukt, dat ik het "jammer" vind dat ze straks ook echt moet gaan eten? (Klinkt een beetje egoïstisch maar ik moet eraan wennen ofzo.)
één maand geleden
Ben ik de enige die... nog steeds het ene moment zwaarmoedig en uitgeput is en een half uur later opfleuren? En dat de hele dag door.
"Wat is het leven zwaar" naar "kom zullen we volgend jaar nog voor een 3e proberen"
één maand geleden
Reactie op maria_1234
Ben ik de enige die... zo dankbaar en trots is dat de borstvoeding lukt, da ...
Hier net hetzelfde! Dan lijkt ze meteen weer een pak groter. 🥹 Ook kijk ik tegen het extra werk op. De hapjes maken, nadenken welke groenten ik extra in huis moet halen, buiten huis veel lastiger om te geven, ... Ik vind enkel borstvoeding veel makkelijker. 😅
één maand geleden
Reactie op MomOfTwo94
Hier net hetzelfde! Dan lijkt ze meteen weer een pak groter. 🥹 Ook kijk ik ...
Ik werd ook heel blij van het "potjes topic" zojuist