366 Reacties
één maand geleden
Reactie op maria_1234
Ben ik de enige die... zo dankbaar en trots is dat de borstvoeding lukt, da ...
Heb ik ook!
15 dagen geleden
Ben ik de enige die zich veel overvraagd voelt? Ik ben het meeste thuis en doe ook het meeste thuis. Maar af en toe zou ik echt willen dat mijn man wat meer zou doen naast een 45 urige werkweek. Ben twee dagen alleen met een peuter van drie en een baby van 5 maanden en het breekt zo op
15 dagen geleden
Reactie op Noelleanne95
Ben ik de enige die zich veel overvraagd voelt? Ik ben het meeste thuis en ...
Heb je dit al besproken met je partner?
9 dagen geleden
Reactie op Klavertje4-92
Ben ik de enige die die hele tog shit mbt slaapzakken nog steeds niet begri ...
Snap er ook helemaal niks van 😂
8 dagen geleden
Reactie op Ukkie21
Ben ik de enige die nog altijd dagelijks plukken haar verliest...?😑
Ik dacht letterlijk vandaag nog het is een wonder dat ik nog niet kaal ben inmiddels 😮💨
8 dagen geleden
Ben ik trouwens ook de enige die zich kan opvreten over de hoeveelheid spelfouten of fout Nederlands wat gebruikt wordt op dit forum?
8 dagen geleden
Reactie op bellie&naas
Ben ik de enige die zich irriteert aan het fenomeen “onze kleine man”
En ik aan "meneer / mevrouw" wanneer het over de baby gaat?
4 dagen geleden
Reactie op ikwordmoederx
Niet mom editie.. maar…
Ben ik echt de enige die het belachelijk vind hoev ...
Precies dit, vindt het niet normaal hoeveel influencers ook krijgen kwa spullen. Gaat echt nergens meer over. 1 filmpje kost je als bedrijf vaak €4500 en dan krijgen ze ook nog alles gratis, maar dat vindt ik misschien nog niet eens het ergste. Meer dat iedereen er in mee gaat en ook alles willen wat hun hebben.. en het dus eigenlijk stimuleert en in stand houd. Zou echt willen dat hier regels voor gaan komen. Want andere werken zich echt het rambam om rond te komen en het belangrijkste vaak werk wat echt nodig is om andere te helpen zoals de zorg etc.. Dit is 1 van de vele redenen waarom er zoveel banen vrij zijn, welke jongere wil nog een baan voor €10 per uur? Ze zien wat influencers allemaal krijgen en verdienen en de focus ligt voornamelijk daarop, hetzelfde proberen te krijgen en daardoor dagenlang niks anders doen dan op social media kijken en nadoen. Ook bedrijven hebben hier last van want wat wil je nou met een klein uniek winkeltje tussen al die grote bedrijven die zo een inzetten? Heb zelf een winkel en het is dat betreft echt een nare tijd geworden