Onder het mom "you're never alone" bedacht ik me net dit leuke spelletje:
Je begint een vraag met "Ben ik de enige die..." en vult aan, liefst in mom/preggo edition. Dus grappige/opvallende/vreemde zaken die je doet/denkt/meemaakt! Als je een stelling leest en je denkt "No way, doe ik ook, ik dacht dat ik de enige was", dan geef je een hartje! Ik ga eerst 😊
Ben ik de enige die de gebroken nachten behalve erg zwaar ook soms wel een beetje gezellig vindt? Soms knuffel ik met haar na de bv en denk ik hoe bijzonder dat ik zo belangrijk voor haar ben 🤍
Ben ik de enige die... triljoen foto's van haar baby op de telefoon heeft maar nog niks geprint op de kast heeft staan.
We kregen er een van het kraambezoek. Super leuk🥰 schaamde me wel.
Voor degenen met oudere kindjes: ben ik de enige die... het hele huis vol heeft met baby foto's tm 3 maanden oud terwijl je kindje veel ouder is?
Ben ik de enige die volledig bv geef sinds het begin en dus geen flauw idee heb hoeveel cc de kleine drinkt per keer 😅 stopt vanzelf en zal wel vol zitten dan 😍
Ben ik de enige die ‘s nachts soms in paniek wakker wordt omdat de baby “kwijt” is? Terwijl de baby natuurlijk gewoon rustig in haar bedje ligt te slapen 😅
Ben ik de enige die mijn partner af en toe het liefst op een andere planeet zie zitten? Maar ergens diep van binnen weet dat dat niet altijd redelijk is…
Na een dag alleen met de baby te zijn geweest even tijd voor jezelf wilt, maar als je dat dan hebt je je baby enorm mist en er eigenlijk helemaal niet van kan genieten?